Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:30:51 GMT

ترابی: ۳ امتیاز دیدار با سایپا از نان شب واجب‌تر بود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۸۳۸

ترابی: ۳ امتیاز دیدار با سایپا از نان شب واجب‌تر بود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ امتیاز مهمی را در دیدار با سایپا به دست آوردیم. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی ترابی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا درباره خوشحالی نکردنش پس از به ثمر رساندن گل سوم تیمش، گفت: خوشحالی خاصی انجام ندادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از سایپا رشد کردم و هرچه دارم از این تیم است. همانطور که گفتم من هرچه دارم از سایپا دارم و نمی‌خواستم دوستانم در این تیم را ناراحت کنم.

این بازیکن اظهار داشت: این 3 امتیاز برای ما از نان شب واجب‌تر بود، خدا را شکر آن را به دست آوردیم.

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علی خاکی زاد امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بازدید استاندار آذربایجان شرقی و دستور موکد برای تکمیل و رفع نواقص زیر ساخت‌های لازم، امکان لازم برای مسئولین ورزشی فراهم شد.   وی افزود: از سویی با توجه به قول مساعد مسئولین ورزشی و مجموعه ورزشی، مراحل پایانی نصب گیت‌های ورودی و سایر الزامات طرح در حال انجام است.   خاکی زاد ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی در ورزشگاه درصدد هستیم از روز جمعه ۲۴ فروردین و از هفته بیست و سوم بازی تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان شاهد حضور بانوان در استادیوم یادگار امام تبریز باشیم.

دیگر خبرها

  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد