Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@13:40:25 GMT

دانلود؛ اختصاصی - صحبت های سید جلال حسینی پس از بازی پرسپولیس - سایپا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۰۲۶

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ اختصاصی - صحبت های سید جلال حسینی پس از بازی پرسپولیس - سایپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس

فاطمه غلامی، هوادار ۲۷ ساله فوتبال و پرسپولیس که از یک معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از این نیز در تمرین تیم مورد علاقه‌اش حضور یافته بود، ظهر دیروز همراه پدر و مادرش به دفتر کار علی دایی رفت و مورد استقبال گرم شهریار فوتبال ایران قرار گرفت.

در این ملاقات صمیمی، این هوادار با هیجانی خاص از آرزوی خود که دیدار مستقیم با علی دایی بود صحبت کرد و با توضیحاتی که داد، چهره جهانی فوتبال ایران را در جریان مسائل خود گذاشت.

علی دایی که کارهای خیریه و دیدار با اقشار مردم را همیشه در برنامه‌هایش دارد، از وی خواست آن‌چه که احساس می‌کند می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌اش کمک کند را به زبان بیاورد تا بتواند در جهت انجام‌شان تلاش کند.

دایی با حوصله و تمرکز زیاد، همه توضیحات این خانم غلامی و خانواده اش را شنید و نکاتی یادداشت کرد تا بتواند با متخصص صحبت کند.

شهریار فوتبال ایران هنگام خداحافظی به این هوادار توان‌یاب گفت؛ قدر والدین خودت و زحمات آنها را بدان. دست مادرت را همیشه ببوس. پدر و مادر همه چیز ما هستند.

علی دایی که با رفتارهای اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه‌اش به شدت نزد مردم محبوب شده است، با این جملات بار دیگر عمق عواطف خود به مادر و جایگاه والای او را نشان داد.

پیش از این دیدار، فاطمه غلامی با مساعدت افشین پیروانی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود که مورد استقبال یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.

 

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند