Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رضا اسدی هافبک درخشان تیم سایپا در دیدار مقابل پرسپولیس بعد از پایان بازی گفت: بازی خوبی بود ولی باید به پرسپولیس تبریک بگوییم که این همه فشار آورد. ما تمام تلاشمان را کردیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی روی اشتباهات خودمان پرسپولیس گل زد. سعی کردیم به پرسپولیس موقعیت ندهیم. همینطور هم بود و موقعیت خاصی ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و بازی را باختیم.

اسدی درباره انگیزه اش مقابل پرسپولیس هم اظهار داشت: همه بازی ها خاص است ولی بازی با استقلال و پرسپولیس خاص تر است چون پخش زنده است و بیشتر ما را می بینند. می توانیم خودمان را نشان دهیم. فر می کنم انگیزه من هم برای دیده شدن، به همین دلیل بود.

او درباره گل اول سایپا گفت: کرنر معین عباسیان مستقیم به گل رفت و من اثری روی توپ نگذاشتم.

هافبک سایپا در مورد داوری بازی و اعتقاد هواداران پرسپولیس مبنی بر سود بردن تیم سایپا گفت: نظر ما هم این است که به نفع ما نگرفتند و داوری به سود پرسپولیس بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با اعلام مشاهده یک حلقه مار افعی به سامانه ۱۲۵در مجاورت منزلی مسکونی در بلوار شهید گمنام شرقی نیشابور ، بلافاصله یک  گروه از آتش نشانان ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند  و آن را زنده گیری کردند.

ابوالفضل اسدی افزود: این مار در دامان طبیعت رها شد.

وی گفت: با گرم شدن هوا امکان مشاهده مارها در مناطق حومه شهر و نزدیک باغ های قدیمی وجود دارد،لز این رو  شهروندان توجه ککنند که مارها حیواناتی بسیار آسیب پذیر هستند و در هنگام مواجهه با آنها به هیچ عنوان نباید واکنش تهاجمی از خود نشان داد زیرا مارها در حالت عادی به انسان حمله نمی کنند مگر اینکه آنها را بترسانید و یا به آنها آسیب برسانید.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابورگفت: اگر در خانه و یا محل کار خود ماری مشاهده کردید از آسیب زدن به حیوان پرهیز کنید و پس از تماس با شماره ۱۲۵ تا رسیدن آتش نشانان مراقب باشید که حیوان تغییر مکان ندهد و یا اگر جابجا شد بتوانید آن محل را به آتش نشانان نشان دهید.

اسدی  توصیه کرد: گرمای موتور خودرو عامل جذب مار به داخل خودرو  است ازاین رو از توقف در جاهایی که پوشش علفی متراکم و بلند دارد  باید خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند