Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تاکنون ۳۸۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در قالب نیروهای امدادی و تبلیغی به سیل زدگان استان خدمت‌رسانی کرده‌اند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیل اخیر در لرستان به بسیاری از شهرها به‌ویژه شهرستان پلدختر و معمولان خسارات سنگینی وارد کرد، به‌طوری‌که سیل در ظرف مدت 48ساعت تمام زندگی مردم را با خود برد و خانه‌ها، لوازم منزل، محصولات، تجهیزات کشاورزی و همه آن‌چه که مردم داشتند را ویران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیلاب زمین‌های کشاورزی را تبدیل به گل‌ولای کرد و هم‌اکنون قابل کشت نیست، خسارات مادی و صدمات روحی و روانی فراوانی به مردم استان لرستان وارد شده‌است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: آ‌ن‌چه در این حادثه سیل بسیار چشمگیر بوده حضور طلاب جوان جهادی در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل بود، به‌طوری‌که طلاب همراه با نیروهای جهادی با بیل و تجهیزات امدادی گل‌ولای را از منازل مردم پاک‌سازی کرده و امید و لبخند را بر چهره سیل‌زدگان آشکار کردند.

وی بیان کرد: حضور روحانیت در نقاط مختلف سیل‌زده به‌ویژه در پلدختر و معمولان بسیار پررنگ بوده و خدمات خالصانه خوبی ارائه کردند، آن‌ها جلوه‌هایی از همراهی روحانیت با مردم را به نمایش گذاشتند و قریب‌به‌اتفاق مردم اظهار رضایت دارند و این تبلیغ عملی تأثیر فوق‌العاده‌ای در مردم داشته‌است.

فرش‌شویی جهادی اعضای موکب شهدای کرمانشاه در لرستان + تصاویربازدید تولیت آستان قدس رضوی از مناطق سیل‌زده لرستان به‌روایت تصاویرقرارگاه خدمت‌رسانی شهید تقی‌پور خراسان جنوبی در استان لرستان فعال شد+تصاویر

میرعمادی گفت: تاکنون 3800 نفر از طلاب و روحانیون در قالب نیروهای امدادی و تبلیغی به سیل زدگان خدمت‌رسانی کردند و این خدمات بیش‌تر به‌صورت گروه‌های امدادی بوده، تعدادی هم در اقامه نماز جماعت در محل اسکان اضطراری در بیان مسائل شرعی و سرکشی از خانواده‌های آسیب دیده فعالیت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در این مدت شخصیت‌های بزرگی از حوزه‌های علمیه و نهادهای زیر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از مناطق مختلف سیل‌زده بازدید نموده و کمک‌هایی داشته‌اند، حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (سلام الله علیها) حجت الاسلام عزی نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برخی از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از مناطق سیل زده بازدید و اظهار همدردی کردند.

میرعمادی اظهار داشت: هم‌چنین آقای مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) آقای فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمک‌های خوبی را متعهد شده که در حال انجام است و جای تقدیر دارد، هم‌چنین تعداد زیادی از طلاب خواهر در امر بسته‌بندی کمک‌ها، طبخ و آماده‌سازی غذا، مشغول امدادرسانی بوده‌اند.

وی از تشکیل شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نهادهای حوزوی استان خبر داد و افزود: این شورا متشکل از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، مدیر حوزه‌های علمیه برادران و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، شورای هماهنگی، بسیج طلاب، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، سپاه، دانشگاه‌ها و دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه است و کلیه فعالیت‌ها اعم از امدادی، تبلیغی و فرهنگی با هماهنگی این شورا انجام می‌شود که در ارائه کار فرهنگی، تبلیغی و امدادی منظم و منسجم تأثیرگذار بوده‌است.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک