Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا - مديرعامل شرکت گاز استان قزوين گفت: سال 97، 2 ميليارد و 600 ميليون مترمکعب گاز به نيروگاه توليد برق شهيد رجايي تحويل داده شد که بالاترين مقدار گاز تحويلي به اين نيروگاه طي سالهاي گذشته بوده است.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي شرکت گاز استان قزوين، اسماعيل مفرد بوشهري در تشريح مقدار گاز مصرف شده در سطح استان قزوين، گفت: در سال گذشته در مجموع پنج ميليارد و 238 ميليون متر مکعب گاز در بخش هاي مختلف خانگي، تجاري، صنعتي و نيروگاهي استان مصرف شده است که از اين مقدار، سهم نيروگاه شهيد رجايي 2 ميليارد و 634 ميليون متر مکعب معادل 50 درصد مصرف کل استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: اين ميزان تحويل گاز به نيروگاه طي يک سال در سال هاي اخير بي سابقه بوده و نشان دهنده يک رکورد شکني در اين زمينه است.
بوشهري با بيان اينکه تحويل حداکثري گاز به نيروگاه شهيد رجايي از اولويت هاي شرکت گاز استان است، افزود: ميزان تحويل گاز به نيروگاه در سال 1397 نسبت به سال قبل از آن 42 ميليون و 674 هزار متر مکعب افزايش داشته است که اميد است در سال 1398 نيز تحويل گاز به نيروگاه روند افزايشي خود را طي کند و با تحويل هر چه بيشتر گاز به عنوان سوختي پاک به نيروگاه شاهد کاهش آلاينده هاي زيست محيطي باشيم.
مديرعامل شرکت گاز استان قزوين تصريح کرد: خوشبختانه با سياست هاي ابلاغي از سوي وزارت نفت در دولت هاي يازدهم و دوازدهم تحويل گاز به نيروگاه هاي توليد برق کشور روند صعودي و حداکثري به خود گرفته است، به گونه اي که در سال 1392 به نيروگاه شهيد رجايي يک ميليارد متر مکعب گاز تحويل شده بود ولي اين ميزان در سال 1397 با رشد 163 درصدي به 2 ميليارد و 600 ميليون مترمکعب رسيد.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی

مهدی بروغنی معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند شناور جستجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص انجام عملیات در نقاط کم عمق و سواحل پس از بازسازی در سرسره بندر شهید رجایی به آب اندازی شد. 

وی افزود: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.
معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بروغنی افزود: در نیمه نخست فروردین امسال نیز با پایان کار تعمیرات اساسی و زیر آبی یدک‌کش‌های محرم و عسلویه ۲ از بندر بوشهر در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، این دو یدک‌کش نیز به چرخه خدمات دریایی برگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی
  • افزایش ۲.۶۷ درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه‌ مفتح همدان