Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري شنبه شب در نشست اين ستاد زمينه لازم براي رفع مشکلات 6 طرح و واحد صنعتي در اين استان را فراهم کردند.

به گزارش ايرنا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در نخستين ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال جاري گفت: براي رفع مشکل 5 طرح و واحد توليدي در حوزه صنعت و يک واحد در حوزه کشاورزي تمهيدات لازم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدکاظم منزوي تاکيد کرد: اين واحدها در زمينه هاي توليد روغن خودرو، ضد يخ، قطعات پلاستيکي خودرو، مجتمع بين راهي، ساخت مخازن و سازه هاي فلزي و گزسازي فعاليت دارند.
وي افزود: دريافت تسهيلات بانکي جديد، تقسيط بدهي هاي معوق بانکي، بخشيدن جرايم قابل بخشش در حوزه بانکي، امور مالياتي و بيمه ها از مهمترين درخواست هاي توليد کنندگان چهارمحال و بختياري است که براي رفع موانع توليد اين طرحها مقرر شد دستگاه هاي مرتبط همکاري لازم را با اين ستاد داشته باشند.
منزوي تصريح کرد: سال گذشته 69 نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري با 353 مصوبه برگزار شد که از اين تعداد 292 مصوبه اجرايي شده و 61 مصوبه در دست پيگيري و اقدام است.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: از ابتداي تسکيل ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان تاکنون 303 نشست تخصصي برگزار شده است.
الله کرم نصيري تاکيد کرد: با برگزاري اين تعداد نشست 3 هزار و 88 مصوبه براي رفع مشکلات واحدهاي صنعتي چهارمحال و بختياري تصويب شد که از اين تعداد تاکنون يکهزار و 565 مصوبه اجرايي شده و يکهزار و 523 مصوبه در دست اقدام قرار دارد.
وي تصريح کرد: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام `رونق توليد` نامگذاري شده است تمامي مسئولان چهارمحال و بختياري موظفند در راستاي رفع مشکلات واحدهاي توليدي استان گام بردارند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري داراي يک هزار و 200 واحد توليدي و صنعتي است.
7362
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه کشور در نبرد اقتصادی است و دشمن با ما در این جبهه سخت درگیر است، بیان کرد: همان طور که در ۸ سال دفاع مقدس دشمن بارها ورود کرد که امنیت را بهم بریزد و موفق نبود امروز در عرصه اقتصادی هم تا کنون موفق بوده‌ایم و علی رغم همه هجمه‌ها و جنگ ترکیبی به لطف خدا توانسته‌ایم روی پای خودمان بایستیم.

وی بیان داشت: امروز دشمن خودش اعتراف می‌کند که تحریم‌ها هیچ اثری بر ایران اسلامی نداشته است.

سردار مهدوی عنوان کرد: هر جا از ظرفیت مردم استفاده کرده‌ایم موفق بوده‌ایم و از گردنه‌های صعب‌العبور گذر کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد مردم پایه همواره از سوی رهبری مورد تاکید بوده است، بیان داشت: رهبری قبلاً اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده بودند اما آن نسخه را عمل نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم را به صحنه نیاوریم مشکل اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: بر همه مسئولان تکلیف است بسترها را برای حضور مردم فراهم کنند تا زمینه‌ها تحقق شعار سال فراهم شود.

سردار مهدوی با بیان اینکه بسترهای حضور مردم فراهم است، بیان داشت: متأسفانه آنچه مانع حضور مردم و سرمایه گذاران است بروکراسی سخت و پیچیده اداری است.

وی ادامه داد: برای جذب سرمایه گذاری ها باید انعطاف داشته باشیم و برای اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر مدیران پیگیری‌های مصرانه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید آسیب شناسی انجام شود و خلاءهای قانونی منعکس شود، گفت: اگر کار را به درستی انجام دهیم مشکلات حل می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: به دنبال راه قانونی برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم باشیم.

سردار مهدوی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردم باید به دنبال حل مشکلات کشور و مردم باشیم تا به اهداف عالی نظام برسیم.

کد خبر 6084297

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود دارو و شیرخشک در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم