Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید با احتمال جاری شدن سیلاب و روان آب موجب تعطیل شدن مدارس ۱۰ شهرستان این استان برای فردا شد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: بارندگی شدید با احتمال جاری شدن سیلاب و روان آب سبب تعطیل شدن مدارس 10شهرستان این استان برای فردا یکشنبه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس روستایی 5 شهرستان استان خراسان جنوبی تعطیل شدندشرایط نامناسب جوی مدارس سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاندسیستان و بلوچستان| مدارس ایرانشهر در پی احتمال وقوع سیل تعطیل اعلام شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی بارش های شدید و طغیان رودخانه های محلی تمامی دوره های تحصیلی مدارس شهرستانهای چابهار، ایرانشهر، کنارک، دلگان، فنوج، مهرستان، نیکشهر، سرباز و قصرقند در 2 شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان زاهدان و نصرت‌آباد در دو نوبت صبح و عصر فردا تطعیل است.

انتهای پیام/

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان

حسین رضایی گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در شهر رفسنجان، احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد. 

 وی افزود: ضمن اینکه ستاد بحران، آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد به مردم هشدار می‌دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

فرماندار رفسنجان در خصوص پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارندگی‌های رگباری و شدید در شمال استان کرمان و رفسنجان بیان داشت: باتوجه به بارندگی شدید در شهر رفسنجان و احتمال آبگرفتگی معابر اصلی شهر و کوچه‌های کم تراز و اماکن پایین‌تر از سطح اصلی معابر، به همه اهالی شهر رفسنجان اعلام می‌ کنیم، ضمن آمادگی لازم و خودداری از تردد غیرضرور در معابر در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر