Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ برای بازگشت دوباره به صدر جدول بوندس لیگا باید دوسلدورف را شکست دهد.

طرفداری - از هفته بیست و نهم بوندس لیگا، روز یکشنبه فورتنا دوسلدورف در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. بازی رفت دو تیم در میان تعجب با تساوی 3-3 خاتمه یافت و اکنون کواچ می خواهد ضمن گرفتن انتقام بازی رفت تیمش را شانس نخست قهرمانی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ زمان ورزشگاه داور یکشنبه؛ 25 فروردین 1398 18:00 به وقت تهران مرکور شپیل آرنا (دوسلدورف) فلیکس تسوایر (برلین)

وضعیت کلی دو تیم

دوسلدورف که پس از چند سال دوباره به سطح فوتبال آلمان برگشته نتایجی بسیار خوب کسب کرده است و بقای آن ها برای فصل بعد قطعی به نظر می رسد. دوسلدورف قبل از مصاف با بایرن مونیخ موفق به کسب 37 امتیاز شده و در مکان دهم جدول قرار گرفته است. با توجه به نتایج به دست آمده در دیگر بازی های هفته هر نتیجه ای در دیدار مقابل بایرن مونیخ به دست بیاید جایگاه آن ها در جدول تغییر نمی کند. 

بایرن مونیخ هفته گذشته موفق شد دورتموند را در آلیانز آرنا تحقیر کند و ضمن پس گرفتن صدر جدول، خود را برای ادامه فصل و رقابت قهرمانی مصمم تر از همیشه نشان دادند. نیکو کواچ برای بازی مقابل دوسلدورف بیشتر بازیکنان ثابت خود در ماه های اخیر را در اختیار دارد و با ترکیب کامل به مصاف حریف می رود. با توجه به برد دورتموند مقابل ماینتس این تیم به صورت موقت به صدر جدول برگشت و باواریایی ها باید برای پس گرفتن مجدد صدر جدول، دوسلدورف را شکست دهند.

ترکیب احتمالی دو تیم


محرومین و مصدومین دو تیم دوسلدورف  بایرن مونیخ کونتنتو آرین روبن دروبنی  فرانک ریبری گیسلمان کورنتن تولیسو نکات آماری بازی دوسلدورف در 10 بازی آخرش در بوندس لیگا 5 برد کسب کرده است که آماری خوب برای این تیم محسوب می شود. دیدار روز یکشنبه چهل و هشتمین مصاف دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی بایرن مونیخ 27 برد و دوسلدورف 10 برد کسب کرده اند و 10 بازی هم با تساوی خاتمه یافته اند. بایرن مونیخ در 3 بازی آخرش در تمامی رقابت ها، در زمین دوسلدورف موفق به کلین شیت شده است. بایرن مونیخ در 6 بازی آخرش مقابل دوسلدورف در رقابت های بوندس لیگا شکست نخورده است. پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی دوسلدورف 3-1 بایرن مونیخ

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)