Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:10:15 GMT

عزیزالله حمیدنژاد: بانوی عمارت۲ را نمی‌سازم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۲۰۲

عزیزالله حمیدنژاد: بانوی عمارت۲ را نمی‌سازم

عزیزالله‌ حمیدنژاد اعلام کرد: «از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.» ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، موضوع ساخت فصل دوم «بانوی عمارت» از همان نشست خبری سریال سوژه رسانه‌ها شد و از همان روز نخست هم عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد که فصل دوم «بانوی عمارت» ساخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خبرهای دیگری از نگارش فیلمنامه فصل دوم به گوش رسید و پست اینستاگرامی حمیدنژاد را به دنبال داشت.

چرا که مجید مولایی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی اعلام کرد، فصل دوم «بانوی عمارت» در حال نگارش متن است و قرار شده در 40 قسمت آماده تولید شود. قصه فصل جدید «بانوی عمارت» بعد از 12 سال از پایان فصل اول، آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی فصل دوم این سریال به بعد از استبداد صغیر در ایران می‌رسد و ادامه پیدا می‌کند.

کارگردان "بانوی عمارت": جای ملاقلی‌پور امروز خالیست/ افخمی: رسول‌ برای دلش فیلم می‌ساختحمیدنژاد: "بانوی عمارت2" ساخته نمی شود

عزیزالله حمیدنژاد در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، تصریح کرد: با توجه به خبری که از نگارش فیلمنامه «بانوی عمارت2» رسانه‌ای شده، متأسفانه با طرح موجود اعتقادی به بهتر شدن فصل دوم این سریال تلویزیونی ندارم. بنابراین ترجیح می‌دهم فصل دوم این سریال ساخته نشود تا شیرینی دیدن «بانوی عمارت» همچنان نزد مخاطبین محترم باقی بماند.

وی افزود: بنا به گفته مجید مولایی تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» طبق دستوری که از مسئولین تلویزیون گرفته‌اند نگارش فصل دوم را حتی بدون حضور نویسنده قبلی(احسان جوانمرد) شروع کردند. از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی کارآفرین نظرآبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، یک بانوی نظر آبادی که در زمینه پرورش دام فعالیت دارد، در رشته باغداری و کشاورزی کار می‌کند و برای بیش از ۵۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • آرامگاه «گهواره‌گر» یکی از زیباترین بناهای به‌جا مانده در دشت توس
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه