Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:30:48 GMT

امارات نیز از شورای نظامی انتقالی سودان حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۷۳۸

امارات نیز از شورای نظامی انتقالی سودان حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از اقدامات شورای نظامی انتقالی سودان حمایت می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از انتخاب «عبدالفتاح البرهان» به عنوان رئیس جدید شورای نظامی سودان استقبال کرده و معتقدیم این اقدام در راستای خواسته‌های ملت سودان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تصریح شده است: امارات با توجه بسیار زیاد تحولات سودان را در این لحظه تاریخی دنبال کرده و معتقد است که ملت این کشور توانایی عبور از این مرحله و حرکت به سمت ثبات را دارند.

عربستان نیز روز گذشته رسماً حمایت خود را از شورای نظامی سودان اعلام کرد.

این در حالیست که ملت سودان با برگزاری تظاهرات، اعتراض خود را نسبت به تشکیل این شورا و سپردن زمام امور کشور به دست نظامیانی که به عمر البشیر رئیس جمهور سابق سودان وابسته هستند اعلام کرده اند.

کد خبر 4589933

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان امارات متحده عربی عمر البشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای این کشور در منطقه دونتسک خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه کنترل روستای نوومیکایلووکا در جمهوری دونتسک را به دست گرفته اند.

وزارت دفاع در بیانیه امروز خود اعلام کرد در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز، واحدهای نظامی روسیه در دونتسک، وضعیت تاکتیکی نیروهای روسیه در این منطقه بهبود یافت.

بنا به این بیانیه، نیروهای روسیه در این منطقه سه حمله نظامیان اوکراینی را دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه ارتش اوکراین تا ۴۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه هم در بیانیه ای اعلام کرد که یگان های نظامی این کشور شهرک بوگدانوفکا در جمهوری دونتسک را به طور کامل آزاد کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای روسی در این منطقه موقعیت خود را بهبود بخشیدند. نظامیان و شماری از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی دونتسک نیز هدف نیروهای روسی قرار گرفت.

کد خبر 6085795

دیگر خبرها

  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • تدارکات نظامی آمریکا برای اوکراین از سر گرفته خواهد شد