Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@05:57:59 GMT

گروه صنعتی بارز

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۷۵۱

گروه صنعتی بارز به منظور تکمیل نیروهای کارشناسی خود برای همکاری تمام وقت(در محل کارخانه کرمان) از داوطلبان بومی استان کرمان و فارغ التحصیل دانشگاه­های معتبر در رشته های تحصیلی به شرح جدول ذیل با تسلط به زبان انگلیسی  و نرم افزارهای تخصصی دعوت به همکاری می نماید.

ردیف رشته مورد نیاز گرایش مدرک تحصیلی 1 مهندسی شیمی پلیمر، طراحی فرایند فوق لیسانس 2 مهندسی پلیمر فراورش، پلیمریزاسیون دکتری 3 فراورش، پلیمریزاسیون فوق لیسانس 4 پلیمر فوق لیسانس 5 مهندسی برق الکترونیک فوق لیسانس 6 مهندسی مکانیک مکانیک جامدات دکتری 7 طراحی کاربردی فوق لیسانس 8 سیالات فوق لیسانس 9 مهندسی کامپیوتر نرم افزار فوق لیسانس 10 مهندسی صنایع - فوق لیسانس 11 حسابداری - فوق لیسانس متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 1398/01/24 لغایت 1398/02/06 به لینک زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وب سایت: www.kbig.ir

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش زرین شهر گفت: در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های طراحی دوخت، عکاسی، گرافیک، کامپیوتر و انیمیشن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
حمید بیگی با تاکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه به سمت مهارت‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش، افزود: بیش از ۵۱ درصد دانش آموزان زرین شهری با هدایت تحصیلی در رشته‌های هنرستان و کاردانش در حال تحصیل هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم