Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@14:26:03 GMT

گردهمایی مسئولین شعب کرمان بانک ایران زمین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۹۵۹

گردهمایی مسئولین شعب کرمان بانک ایران زمین

پول‌نیوز - اولین گردهمایی مسئولین شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان کرمان با حضور مدیر استان با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ابلاغ برنامه های سال جاری برگزار شد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدا مدیر استان ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و تبریک ایام شعبانیه و تقدیر و تشکر از شعب بابت رسیدن به اهداف گزارشی از عملکرد شعب استان طی سال گذشته ارائه و به بررسی ظرفیت ها و نقاط ضعف و قوت شعب پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




خواجوئی با اشاره به لزوم اطلاع کلیه پرسنل از وضعیت شعب محل خدمت اعم از منابع، مصارف، مطالبات و مشتریان هدف عنوان کرد: مسئولین شعب موظفند گزارش گردهمایی ماهانه استان و اطلاعات مربوط به شعب تحت نظارت خود را طی جلسات هفتگی داخل شعب با پرسنل مطرح و مورد بررسی قرار دهند و نسبت به برنامه ریزی و تدوین اهداف بازاریابی اقدام نمایند و ضمن آموزش متصدیان امور بانکی با استفاده از تجربیات همکاران قدیمی و با تجربه زمینه تربیت روسا و معاونین آینده بانک فراهم گردد.

خواجویی با تاکید بر ورود بانکداری به عصر دیجیتال و نظام های نوین پرداخت گفت: با توجه به چشم انداز تعیین شده بانک ایران زمین در سال 1400 و حرکت به سمت بانکداری تمام دیجیتال، همچنین نقش تلفن های همراه و تسهیل در روشهای جدید پرداخت که موجب پدیدار شدن ظرفیت قابل توجهی برای بانکها شده، لازم است تمام توان خود را جهت افزایش تعداد کاربران خدمات همراه بانک و آموزش به مشتریان بکار ببندیم تا بدین ترتیب شرایط را جهت رفاه حال بیشتر مشتریان محترم بانک فراهم آوریم.

در ادامه صفا معاون اجرایی استان بر لزوم تمرکز هر چه بیشتر بر اهداف تعیین شده و مدیریت و کنترل مطالبات شعب تا پایان سال با در نظر گرفتن تکریم مشتریان اشاره داشته و افزود: کلیه فعالیت ها در بانک از جمله اقدامات بازاریابی، تحقق اهداف، وصول مطالبات، ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه و . . . تنها در سایه رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات بانکی توسط بانکداران ارزشمند بوده و به مفهوم خدمات معنی می دهد لذا باید با رعایت نکاتی از قبیل آراستگی ظاهری و کلامی، پوشش تعریف شده در بانک، تقویت خدمات شعب اعم ازسرویس به موقع خودپردازها، برخورد مناسب و . . . تصویر ذهنی ایده آلی از بانک ایران زمین برای مشتریان بانک بوجود آوریم.

صفا حضور با ارزش بازنشستگان نظام بانکی در مجموعه بانک ایران زمین را موهبتی دانست که تا به امروز با راهنمایی بجا و در اختیار قرار دادن تجربیات ارزشمند خود به کارکنان این بانک زمینه ساز رشد پرسنل نسل جوان شده اند. سپس ضمن تشکر از زحمات مسئولین محترم شعبی که در پایان سال به اهداف منابع و طرح اوج رسیده بودند با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین شعب استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد

به منظور بهره مندی شهروندان از برترین خدمات بانکی، باجه بانک شهر در شمشک دربندسر افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که جمعی از معاونین بانک شهر و مدیران ارشد شهری شمشک دربندسر حضور داشتند؛ باجه این بانک با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکداری به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در محل جدید افتتاح شد.


محمد علی برقی مدیر امورشعب تهران و البرز بانک شهر در مراسم افتتاح باجه بانک شهر در شمشک دربندسر از تلاش کارکنان این بانک برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان سراسر کشور، و همکاری مدیران شهری برای گسترش خدمات بانک در این شهر، قدردانی کرد.


برقی افزود:با افتتاح این باجه، ظرفیت بانک شهر در تهران افزایش یافته و خدمات بانکی به مشتریان این منطقه با کیفیت بالاتری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانک شهر با سبد خدمات منحصر به فرد در تمامی حوزه‌های بانکی و ابزار‌های نوین مالی گسترده، با افتخار پاسخ‌گوی نیاز‌های پولی، مالی و بانکی عموم هموطنان و مشتریان حقیقی و حقوقی است، تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل موجود در شمشک دربندسر، امید است با افتتاح باجه بانک شهر ضمن ارائه خدمات مطلوب و رفع نیاز‌های بانکی منطقه، درآینده نزدیک به لحاظ منابع در سطحی قرارگیرد که شاهد تبدیل آن به شعبه باشیم.

برقی ادامه داد: امیدواریم مدیران شهری شمشک دربندسر در راستای تثبیت و تقویت جایگاه باجه بانک شهر در منطقه همکاری لازم را به عمل آورند.

ساوه شمشکی شهردار شهر شمشک دربندسر نیز در این مراسم تاکید کرد: باتوجه به اینکه منطقه شمشک دربندسر دارای موقعیت گردشگری و دارای دو پیست بین المللی می‌باشد، افتتاح باجه بانک شهر و ارائه خدمات بانکی نقش به سزایی در رشد منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • خودنمایی ترامواهای جدید در سارایوو