Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

دقایقی پیش پرسپولیس توانست در دیداری دشوار با نتیجۀ 3 بر 2 از سد سایپای البرز عبور کند. پرسپولیس با این برد در فاصلۀ 5هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران  با اختلافی 5امتیازی بالاتر از تراکتورسازی رده دومی قرار گرفت تا بیش از دیگر مدعیان برای قهرمانی بخت داشته باشد.

 

لحظاتی پیش و بعد از پایان دیدار پرسپولیس علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌های جالبی را دربارۀ برد سرخ‌پوشان بر زبان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان عنوان داشت پرسپولیس با این برد تنور لیگ را بیش از پیش داغ کرد. جالب اینجاست که یکی ازدشوارترین دیدارهای برانکو وشاگردانش هفتۀ آینده مقابل منصوریان و در اصفهان خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر علیرضا منصوریان اصفهان اصفهان ایران پرسپولیس سایپا علیرضا منصوریان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر

استقلال و پرسپولیس این هفته با تک گل مهاجمان تخصصی خود به برتری رسیدند.

به گزارش فارس، بلانکو با وجود گلی که به آلومینیوم اراک زد ۵ گله شد و عیسی آل کثیر هم با احتساب گل‌هایی که در سپاهان زده بود در جدول گلزنان ۵ گله است.

عجیب اینکه تعداد گل‌های این دو مهاجم تخصصی استقلال و پرسپولیس هنوز به شهاب زاهدی که فقط نیم فصل اول در پرسپولیس بازی کرده بود نرسیده و یک گل با این مهاجم ۶ گله فاصله دارند.

شهاب زاهدی در لیگ ژاپن هم خوب کار کرده و توانسته توانایی‌های خود را نشان بدهد هرچند که در پرسپولیس بعضی از کارشناسان عقیده داشتند که کمی فراز و نشیب دارد و در حد این تیم نیست.

آل کثیر و بلانکو در ادامه مسابقات هم می‌توانند مثل بازی‌های این هفته نقشی تعیین کننده داشته باشند.

البته مدل بازی پرسپولیس و استقلال طوری است که قرار نیست فقط مهاجمان نوک در این دو تیم گل بزنند و حتی در پرسپولیس مدافعانی چون کنعانی‌زادگان و گولسیانی و در استقلال مدافعی چون آرمین سهرابیان آمار گلزنی قابل قبولی دارند.

در جدول گلزنان لیگ برتر شهریار مغانلو با ۱۱ گل در صدر است و جالب این که نفر دوم هم رضا اسدی از سپاهان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی