Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:11:01 GMT

وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و کشور در صحن مجلس حضور یافتند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۰۸۵

وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و کشور در صحن مجلس حضور یافتند

وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و کشور برای بررسی سیل های اخیر در برخی استان های کشور در صحن مجلس حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، جلسه علنی امروز یکشنبه 25 فروردین با حضور وزرای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین رییس جمعیت هلال احمر و رییس سازمان مدیریت بحران دقایقی قبل آغاز شد.

 

قرار است در این جلسه وزرای مربوطه گزارشی از روند امدادرسانی به آسیب دیدگان و همچنین فعالیت های انجام شده در استان های مربوطه به نمایندگان ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل مسابقات قرآن سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل نماز جمعه سپاه سیل خوزستان خبرگزاری شبستان خبرگزاری خسارت سیل سیل مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 

صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: سال گذشته ۴۶ درصد جوجه‌های تولیدی مزارع مرغ مادر در استان مصرف شد و بقیه به سایر استان‌های کشور ارسال شده است.

او افزود: ۱۴۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۳۱ قطعه جوجه ریزی سال گذشته در گیلان انجام شد که نسبت به سال ماقبل آن نزدیک به ۱۹ درصد افزایش داشت.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی گیلان، این استان رتبه نخست را به لحاظ شرکت‌های زنجیره‌ای مرغ به خود اختصاص داده است.

محمدی تصریح کرد: این مهم علاوه بر تأمین امنیت غذایی، ایجاد اشتغالزایی پایدار و جلوگیری از خروج ارز از کشور منجر به تاب‌آوری در شرایط تحریم و بحرانی می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشرو در توسعه صنایع بالادستی پیشران صنعت طیور در کشور است، گفت: میانگین توزیع روزانه مرغ در این استان ۳۰۸ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: ضمن اینکه ۳۳۱ تن مرغ نیز به سایر استان‌ها به ویژه تهران و البرز به قیمت مصوب ارسال می‌شود.

محمدی تصریح کرد: استان گیلان با ۱۱ واحد پرورش مرغ اجداد گوشتی فعال رتبه نخست، ۹۹ واحد مرغ مادر جایگاه دوم و ۹۰۷ واحد مرغ گوشتی رتبه سوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران