Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@10:38:40 GMT

عزیزالله حمیدنژاد: «بانوی عمارت۲» را نمی‌سازم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۲۰۱

عزیزالله حمیدنژاد: «بانوی عمارت۲» را نمی‌سازم

به گزارش جهان نيوز، موضوع ساخت فصل دوم «بانوی عمارت» از همان نشست خبری سریال سوژه رسانه‌ها شد و از همان روز نخست هم عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد که فصل دوم «بانوی عمارت» ساخته نمی‌شود. در ادامه خبرهای دیگری از نگارش فیلمنامه فصل دوم به گوش رسید و پست اینستاگرامی حمیدنژاد را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چرا که مجید مولایی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی اعلام کرد، فصل دوم «بانوی عمارت» در حال نگارش متن است و قرار شده در 40 قسمت آماده تولید شود. قصه فصل جدید «بانوی عمارت» بعد از 12 سال از پایان فصل اول، آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی فصل دوم این سریال به بعد از استبداد صغیر در ایران می‌رسد و ادامه پیدا می‌کند.

عزیزالله حمیدنژاد تصریح کرد: با توجه به خبری که از نگارش فیلمنامه «بانوی عمارت2» رسانه‌ای شده، متأسفانه با طرح موجود اعتقادی به بهتر شدن فصل دوم این سریال تلویزیونی ندارم. بنابراین ترجیح می‌دهم فصل دوم این سریال ساخته نشود تا شیرینی دیدن «بانوی عمارت» همچنان نزد مخاطبین محترم باقی بماند.

وی افزود: بنا به گفته مجید مولایی تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» طبق دستوری که از مسئولین تلویزیون گرفته‌اند نگارش فصل دوم را حتی بدون حضور نویسنده قبلی(احسان جوانمرد) شروع کردند. از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت ٦ اردیبهشت، به‌عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

منصور مهرزاد افزود: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • آرامگاه «گهواره‌گر» یکی از زیباترین بناهای به‌جا مانده در دشت توس
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه