Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:06:39 GMT

شدت بارش‌ها باعث تخلیه ۵ روستای جنوب کرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۴۴۶

شدت بارش‌ها باعث تخلیه ۵ روستای جنوب کرمان شد

مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان از تخلیه ۵ روستا در جنوب استان کرمان خبر داد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه سامانه بارشی قوی از روز گذشته وارد استان شده است اظهار داشت: هم اکنون در همه مناطق استان کرمان شاهد بارش باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور تخلیه برخی مناطق شهرستان فنوج در پی احتمال وقوع سیل صادر شد270 روستا تا کنون در خوزستان تخلیه شدندخراسان جنوبی| در پی وقوع سیلاب دستور تخلیه 4 روستا در سربیشه و خوسف صادر شدمدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با بیان اینکه سه روستای شهرستان فاریاب و دو روستای شهرستان ارزوئیه به علت شدت بارش‌ها تخلیه شدند گفت: خوشبختانه در سایر نقاط استان کرمان تاکنون مشکل جدی نداشتیم.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان