Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی از برگزاری مسابقه دل نوشت نسیم انتظار به مناسبت نیمه شعبان توسط کانون فرهنگی هنری سراج خبر داد.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، مسابقه دل نوشته نسیم انتظار توسط کانون فرهنگی هنری سراج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان (عج) روستای باورس قزوین ادامه  داد: این مسابقه ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی شهدا و متوسطه مقداد باورس برنامه ریزی شده است که برای این منظور برگه های نامه بین دانش آموزان توزیع شده تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه دل نوشته نسیم انتظار تا چهارشنبه 28 فروردین ماه فرصت دارند تا دل نوشته های خود را تحویل مدرسه دهند که نتایج این مسابقه شنبه 31 فروردین ماه همزمان با شب جشن نیمه شعبان اعلام می شود.

اسدی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد: هدف از برگزاری مسابقه دل نوشته نسیم انتظار این است که دانش آموزان حتی برای لحظه ای با امام زمان (عج) خلوت کرده و درد و دل های خود را به ایشان بگویند؛ نیمه شعبان فرصتی است که علاوه بر برگزاری جشن در این ایام باید حتی یک قدم هم که شده به امام زمان خود نزدیک تر شویم و ما هم سعی کردیم با برگزاری این مسابقه گامی هرچند  کوچک در این خصوص برداریم.

وی یادآور شد: به 15 نفر از برگزیدگان این مسابقه که بهترین دلنوشته را داشتند جوایز نفیسی اهدا می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خسارت سیل سیل سپاه مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان نماز جمعه تروریست سیل خوزستان دل نوشته نیمه شعبان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • ویدیوی دور از انتظار علیرضا پناهیان به مناسبت تولدش با آهنگ حامد زمانی
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی
  • فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» از شبکه نسیم
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • ۳ طلا در انتظار شاگردان رنگرز