Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت حین سخنرانی در یک گردهمایی در میشیگان از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواست تا معامله تجاری جدیدی را که جایگزین معاهده تجارت آزاد آمریکای شمالی [نفتا] کرده است، لغو کند.

ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید وعده داده بود از خروج فرصت‌های شغلی از کشورش جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز گفت: معاهده جدیدی که ترامپ در خصوص آن با مکزیک مذاکره کرد همچنان به شرکت‌های بزرگ از جمله جنرال موتورز اجازه می‌دهد فرصت‌های شغلی را به مکزیک بفرستند؛ بنابراین من امروز دونالد ترامپ را به چالش می‌کشم. برای یکبار در زندگی، وعده‌های مبارزات انتخاباتی خود را حفظ کن. تا زمانی که مکانیسم‌های قوی و سریع برای افزایش دستمزد کارگران نداری و نمی‌توانی از خروج مشاغل آمریکایی به مکزیک جلوگیری کنی، این دستور را [برای تصویب] به کنگره ارسال نکن.

ترامپ، سال گذشته میلادی در خصوص جایگزینی معاهده نفتا با مکزیک و کانادا مذاکره کرد.

سندرز یکی از نامزد‌های حزب دموکرات‌ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا است. او در حال حاضر، سفر به ایالات غربی و برگزاری گردهمایی‌های انتخاباتی را آغاز کرده است و به زودی به اوهایو و پنسیلوانیا سفر می‌کند.

انتهای پیام/

سندرز خواستار لغو توافق جایگزین نفتا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد

مسعود پزشکیان با اشاره به معضلات اجتماعی به دنبال تشدید مشکلات اقتصادی توضیح داد: توجه به معیشت مردم در حد زنده‌ماندن‌شان از اصول قانون اساسی است؛ لذا دولت‌ها باید بتوانند مسکن، ازدواج، خوراک و شغل مردم را تأمین کنند، اما، چون نتوانسته‌ایم به این وظیفه عمل کنیم و تورم هم روزبه‌روز به‌جای اصلاح، بدتر شده است، طبیعی است که پدیده‌های اجتماعی مثل سرقت و کیف‌قاپی هم به مرور در جامعه زیاد شود.

به گزارش هم میهن، وی افزود: تا زمانی که نتوانیم معیشت، سرپناه و زندگی حداقلی مردم را که همان بخور و نمیر است، تأمین کنیم؛ طبیعتاً عده‌ای مجبور می‌شوند برای زنده‌ماندن دست به کار‌هایی بزنند که با اصول اخلاقی و انسانی در تضاد است.

پزشکیان در پاسخ به اینکه وظیفه دولت و مجلس دراین‌باره چیست؟ بیان کرد: «آقای رئیسی در شروع دولتش وعده داد تورم را اول نصف سپس تک‌رقمی می‌کند، اما نه‌تنها تورم نصف نشد، تک‌رقمی که جای خود دارد بلکه چندین برابر شد. قدرت خرید شدیداً پایین آمد و کارمندانی که زندگی معمولی داشتند، دیگر نتوانستند حتی مایحتاج روزانه خود را تأمین کنند. رفاه در سطح مناسب از زندگی مردم رفته و سفره‌های مردم کوچک شده و دولت به وعده‌هایی که داده بود، عمل نکرده است. حتی شعار‌های مربوط به مسکن را محقق نکرده و بحث رانت و رشوه هم قرار بود برچیده شود، اما این‌طور نشد».

دیگر خبرها

  • معاهده‌های بین المللی محافظت از بنا‌های تاریخی
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • ناگفته‌های عملیات «وعده صادق»/ پیامی خطاب به جهانیان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • ناگفته‌های عملیات وعده صادق/ پیامی خطاب به جهانیان
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد