Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:06:04 GMT

وضعیت جوی و ترافیکی ۲۵ فروردین/برف و باران در کرمان و فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۷۱۲

وضعیت جوی و ترافیکی ۲۵ فروردین/برف و باران در کرمان و فارس

سرویس جامعه فردا: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در استان‌های کرمان و فارس بارش برف و باران و در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد بارش باران را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور بندر لنگه - بندرخمیر محدوده رودخانه کنخ مسدود و تردد از مسیر جایگزین دژگان انجام می‌شود. همچنین محور فاریاب-جیرفت محدوده باغباغوئیه مسدود و تردد از مسیر جایگزین عنبرآباد اجام می‌شود.

وی افزود: محور‌های شریانی پلدختر-کوهدشت، پلدختر-دره شهر، قدیم پلدختر-خرم آباد، اهواز-شوش، کمربندی دهلران و جاسک-میناب مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی سخت-پادنا، گنجنامه-تویسرکان، سروآباد-پاوه، وازک-بلده، نهاوند-نورآباد، بندر ترکمن-سه راهی یساقی، گمیشان-خواجه نفس، طرود-معلمان، کمربندی بستان-سوسنگرد، چغازنبیل-شوشتر، بستان-چذابه، قدیم بستان-چذابه، کمربندی عین ۲ و کلات-درگز مسدود هستند.

وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در صبح یکشنبه

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در صبح یک‌شنبه را تشریح کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز یک‌شنبه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از جناح، در محور غرب به شرق آزادی از استاد معین و در مسیر جنوب به شمال نواب قبل از ۹ دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از حکیم تا همت و از سئول تا نمایشگاه، بزرگراه زین الدین در محور شرق به غرب از ورودی شهرک صدف، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از پل نیروی زمینی، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی، مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت از منصوری، در مسیر شرق به غرب صدر از پل دستواره و در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص از ۶ مینا با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: وضعیت جوی و ترافیکی برف و باران محورهای مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

حسین کمالی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیرگفت: محور‌های فرعی بیژن آباد و آبسردوییه مظفرآباد بر اثر بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و راهداران همچنان در تلاش برای بازگشایی این محور‌ها هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر جایگزین رودبار_پل بهارآباد_کهنوج تردد کنند.

وی از بازگشایی مسیر جیرفت_بلوک در محدوده روستای کریم آباد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: مسیر ارتباطی زهکلوت به دلگان که به دلیل طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران جنوب کرمان بازگشایی شد.

کمالی تصریح کرد: محور مذکور کماکان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب، راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد؛ ضمن اینکه محور جایگزین آن مسیر جیرفت_بم_ایرانشهر می‌باشد.

وی با اشاره به بازگشایی برخی از راه‌های روستایی خاکی گفت: بازگشایی محور‌های روستایی گلدسته، حرمه و زهمکان در حوزه شهرستان فاریاب از سوی عوامل راهداری انجام شده و عملیات راهداری تیغ زنی راه‌های روستایی خاکی در سطح حوزه راه‌های روستایی جنوب کرمان نیز آغاز شده است.

کمالی علت مسدودی محور‌های ذکر شده و همچنین راه‌های روستایی خاکی را طغیان رودخانه و بالا آمدن سطح آب و عبور از آبنما عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان از مردم و رانندگان خواست، قبل از تردد در محور‌های جنوب کرمان با سامانه پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان تماس حاصل کنند و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌ها جویا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه