Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@17:55:53 GMT

حدیث امام سجاد(ع) درباره گفتار نیک

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۷۱۶

حدیث امام سجاد(ع) درباره گفتار نیک

به گزارش جهان نيوز، اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

 
امام سجاد عليه ‏السلام :

اَلْقَوْلُ الْحَسَنُ يُثْرِى الْمالَ وَ يُنْمِى الرِّزْقَ وَ يُنْسِئُ فِى الاَْجَلِ وَ يُحَبِّبُ اِلَى الاَْهْلِ وَ يُدْخِلُ الْجَنَّةَ؛

گفتار نيك، ثروت را زياد و روزى را فراوان مى ‏كند، مرگ را به تأخير مى‏ اندازد، انسان را در خانواده محبوب مى ‏كند و به بهشت وارد مى ‏نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خصال : ص ۳۱۷، ح ۱۰۰

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا که خود را برای دیدار با استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده می‌کنند، امروز در یک بازی دوستانه به برتری رسیدند.

مسی‌های رفسنجان از ساعت ۱۴ امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف بهمن با مربیگری محسن ایران نژاد بازیکن سیرجانی سابق باشگاههای گلگهر، سپاهان و ذوب‌آهن رفتند. نارنجی پوشان با ترکیب حامدلک، نژاد‌مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، علی عدنان، فرشید باقری، جلال علی محمدی، مهدی محبی، عرفان شهریاری، محمد اکبری و سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

در این مسابقه ابتدا با ارسال حسن جعفری از روی نقطه کرنر و ضربه سر فرشید باقری در دقیقه ۲۰ به گل اول این بازی رسیدند. خطای مدافع بهمن روی محمد اکبری در دقیقه ۲۵ منجر به اعلام ضربه پنالتی شد و سجاد شهباززاده دومین گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نویدکیا در شروع نیمه دوم با ۱۱ تغییر ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاد که تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم گلی به همراه نداشت و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر مس به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بعضی مفسران نظر خود را بر ترجمه تفسیری قرآن تحمیل می‌کنند
  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • حدیث امام حسن علیه السلام درمورد ماه مبارک رمضان
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • حدیث امام حسن (ع) درمورد معنای بزرگواری
  • شرح دعای سحر| چگونه دعا کنیم که مستجاب شود؟