Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:09:13 GMT

سیل مهربانی شاعران در نخلستان اوج

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۷۲۹

سیل مهربانی شاعران در نخلستان اوج

به گزارش خبرگزاری مهر، شب شعر «سیل مهربانی» با موضوع شعر خوانی شاعران مطرح معاصر در مورد سیل اخیر کشور امشب با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

بعد از وقوع سیل بی سابقه در کشور و حمایت همدلانه مردم سرتاسر ایران، جمعی از شاعران تصمیم گرفتند که با زبان شعر به روایت این خروش احساسات انسان دوستانه بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه که در راستای ادای احترام به آسیب دیدگان سیل اخیر برگزار می‌شود با حضور شاعران نامداری چون علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، رضا اسماعیلی، محمد توکلی، اسماعیل امینی و … در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.

برنامه شب شعر «سیل مهربانی» امشب یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۸ در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

کد خبر 4590008

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هنری رسانه ای اوج شعر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان

اولین جلسه قرارگاه ربیع در قالب قرارگاه رصد و ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز با حضور یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان در فرمانداری  شهرستان آرادان برگزار شد .

در این جلسه مباحث مختلف در حوزه طرد اتباع غیر مجاز مطرح و دستورات ابلاغی وزیر محترم کشور و سیاست های سازمان ملی مهاجرت تشریح شد.

یوسف کلیچ اشاره نمود در سال گذشته بیش از ۵۱۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز بصورت قطعی طرد شده و از مبادی مرزی به سمت کشور افغانستان خارج گردیده اند.

سرپرست امور اتباع اشاره داشتند بزودی جلسات توجیهی و تصمیم سازی در سطح استان در شهرستانهای هدف بصورت ویژه با برنامه ریزی و حضور اداره کل اتباع برگزار خواهد شد،تا در سال جاری اقدام عاجل و قطعی در خصوص طرد اتباع غیر مجاز صورت پذیرد.

در این جلسه توجیهی و هم اندیشی که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، اعضاء شورای تامین ، دهیاران ، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و ادارات اجرایی برگزار شد تاکید گردید سیاست های ابلاغی وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت بدون هیچ ملاحظه ای برای طرد اتباع غیر مجاز در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند