Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@17:21:21 GMT

خط حمله حریف پرسپولیس تاریخ ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۹۰۹

خط حمله حریف پرسپولیس تاریخ ساز شد

حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توانست یک رکورد را در تاریخ لیگ ستارگان قطر به نام خود به ثبت برساند.

به گزارش مشرق، به نقل از الرای، السد در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر توانست با نتیجه ۶ بر یک ام صلال را از پیش رو بردارد. خط حمله السد با درخشش زوج خطرناک خود یعنی بغداد بونجاح و اکرم عفیف توانست یک رکورد را در تاریخ لیگ ستارگان قطر به نام خود به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السد با ۶ گلی که در این دیدار به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را بعد از ۲۲ بازی به ۱۰۰ گل رساند که این یک رکورد در تاریخ لیگ ستارگان قطر است و پیش از این هیچ تیمی نتوانسته که این تعداد گل را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:

نتیجه دیدار پاختاکور-السد به سود پرسپولیس

بغداد بونجاح با زدن ۳۹ گل در ۲۲ بازی با اقتدار عنوان آقای گلی را به دست آورد. بعد از او اکرم عفیف، دیگر مهاجم تیم فوتبال السد با زدن ۲۶ گل در رده دوم جدول بهترین گلزنان قرار گرفت و حسن الهیدوس هم با زدن ۱۳ گل در رده ششم قرار گرفت و به این ترتیب مثلث خط حمله السد به تنهایی توانست ۷۸ گل به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا، السد حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و در دیدار رفت توانست پرسپولیس را با یک گل از پیش رو بردارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل السد قطر پرسپولیس لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم

حسین سنگرگیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم صنعت نفت آبادان که خطر سقوط از لیگ برتر را حس می‌کند، اظهار کرد: شرایط تیمی ما خیلی خوب است و درست است که به استقلال خوزستان باختیم ولی دلیل آن از دست دادن فرصت‌های گلزنی بود. باور اینکه بتوانیم سپاهان را در آبادان شکست دهیم برای خیلی‌ها ممکن نبود، اما این اتفاق افتاد و برابر استقلال خوزستان هم در عین شایستگی بازنده شدیم. از دو بازی آخر ۳ امتیاز گرفتیم ولی با شرایط روحی خوبی به مصاف حریفان خواهیم رفت.  

یقه پرسپولیس را می گیریم

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس را در پیش داریم. وقتی برابر سپاهان برنده شدیم پس رسیدن پیروزی مقابل پرسپولیس دور از ذهن نیست. می‌توانیم برابر این تیم برده شویم. صددرصد برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم. در شرایطی نیستیم که برابر این حریف امتیاز از دست بدهیم و باید برنده شویم. می‌خواهیم از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم پس چاره‌ای جز اینکه یقه پرسپولیس را بگیریم نداریم تا وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم. شرایط روحی بچه‌ها خیلی خوب است و فراز کمالوند توانسته خیلی روی ذهنیت بچه‌ها کار کند. به غیر از مسائل فنی از لحاظ انگیزشی شرایط بسیار خوبی داریم. وضعیت تیم با اتحاد بالایی که داریم خیلی خوب است و آماده‌ایم تا نتیجه مدنظر هواداران را از پرسپولیس بگیریم.

اتفاقات بسیار خوبی برابر پرسپولیس می‌افتد

مدافع تیم صنعت نفت در مورد اینکه اوستون اورونوف با سرعت خود به عامل اصلی حملات پرسپولیس مبدل شده، تصریح کرد: صددرصد برای مهار بازیکن ازبکستانی پرسپولیس و دیگر عوامل هجومی این تیم برنامه داریم. اورونوف باید از سمت من و فرشاد محمدی مهر بگذرد تا بتواند بازیکنان خط حمله تیمش را در موقعیت حمله قرار دهد و چنین اجازه‌ای به او نمی‌دهیم. پرسپولیس را آنالیز کردیم و شاید بتوان گفت بهترین تیم ایران است. دفاع همیشه از حمله شروع می‌شود. صددرصد با برنامه‌ریزی خوبی که کادرفنی می‌کند اتفاقات بسیار خوبی برابر پرسپولیس می‌افتد. می‌دانیم این تیم مهره‌های زیادی دارد ولی ما هم به اندازه‌ای که بتوانیم این حریف را شکست دهیم مهره داریم و به این حریف تهرانی باج نمی‌دهیم.

مردم آبادان همیشه حامی ما بودند

سنگرگیر درباره اینکه چه انتظاری از هواداران تیم صنعت نفت در بازی با پرسپولیس دارد، عنوان کرد: باید از هواداران عذرخواهی کرد، چون هنوز در سطح انتظار آنها نتیجه نگرفتیم. مردم آبادان همیشه حامی ما بودند و اگر بازی ساعت ۷ شب است ساعت ۳ بعدازظهر ورزشگاه را پر کرده‌اند. مخصوصاً جلوی تیم‌های بزرگ حمایت پرشوری دارند و زودتر به ورزشگاه می‌آیند. آنها همیشه انتظارات را برآورده کردند و این بار هم می‌آیند تا حمایت خود را از تیم‌شان نشان دهند. امیدوارم برنده شویم و در پایان فصل هم با ماندن در لیگ برتر بتوانیم سرمان را بالا بگیریم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: ایران توانست به اسرائیل آسیب برساند/ آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران