Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@23:02:45 GMT

دستگیری قاتل زن ۴۹ ساله در دهدشت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۸۱۷۳

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل قتل زنی که جسدش روز دوازدهم فروردین امسال در شهرستان چنارشاهی جان استان فارس کشف شده بود، امروز در شهر دهدشت دستگیر شد. آفتاب‌‌نیوز :  سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی اعلام مفقودی زنی ۴۹ ساله در یازدهم اسفندماه سال گذشته به پلیس و پیدا شدن جسد او در منطقه "تنگ پل حیات " شهرستان چنارشاهی جان استان فارس در روز دوازدهم فروردین امسال، کارآگان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل این زن آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی اظهارکرد: با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری دادسراهای انقلاب شهرهای یاسوج و دهدشت و همچنین پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه قاتل که مردی ۴۰ساله است روز شنبه،24 فروردین ماه در شهر دهدشت دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دو مرد و زن در این رابطه نیز دستگیر شدند.
سرهنگ بالش زر اضافه کرد: قاتل به بزه انتسابی اعتراف کرده و گفته برای ربودن پول ها و طلاهای مقتول او را خفه کرده و با خودروی شخصی خود جسدش را در منطقه "تنگ پل حیات "شهرستان چنارشاهی جان استان فارس رها کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل قتل جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین