Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدعلی حاج سیدعلیخانی در این خصوص افزود: با توجه به شدت باران در ساعات آینده و جاری شدن رودخانه های فصلی، احتمال مسدود شدن بیشترجاده ها وجود دارد، لذا از مردم  اکیدا"درخواست می شود تا حد ممکن تا پایان بارندگی از سفرهای برون شهری بپرهیزند.

وی تصریح کرد: از ساعات 7 صبح امروز یک شنبه 25 فروردین ماه،  محور ارزوئیه به حاجی آباد بدلیل طغیان رودخانه مسدود شده و زیرگذر روستای هوتک در محور کرمان- زرند نیز بدلیل آب گرفتگی با مشکل تردد مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج‌سیدعلیخانی با اشاره به این مطلب که هموطنان می توانند از طریق سامانه 141 از وضعیت راههای استان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمائید افزود: محور روستایی وکیل آباد به ارزوئیه نیز دچار انسداد شده و رانندگان از توقف درحاشیه رود خانه ها اکیدا" خود داری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان بارش باران جاده راهداری و حمل و نقل جاده هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه‌های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش‌هایی از استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در سطح استان فعال خواهد بود و به موجب آن شاهد رگبار باران و رعد و تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: منطقه اثر این سامانه شهرهای بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، میناب و قشم خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها، جاری شدن روان‌آب، خسارت به سازه‌های موقت به دلیل تند باد لحظه‌ای، اختلال در ناوگان حمل و نقل، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت در مناطق ساحلی به دلیل وقوع تند باد لحظه‌ای خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به بالا بودن آب رودخانه‌ها با تاکید بر بشاگرد و حاجی آباد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب و از فعالیت‌های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود همچنین باید از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها اطمینان حاصل کرده و تمهیدات لازم در مناطق ساحلی با توجه به وقوع تند باد لحظه‌ای و احتمال خسارت اندیشیده شود.

کد خبر 6086150

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند