Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍ به گزارش خبرگاری برنا؛ مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: جشنواره بزرگ "نشاط و امید" در کرمانشاه به مناسبت هفته جوان برگزار خواهد شد.

او به آغاز هفته جوان از 28 فروردین مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه هفته جوان مهم‌ترین رویداد سالانه حوزه جوانان در کشور محسوب می‌شود، لذا برنامه‌های متنوعی را برای این هفته برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزاری جشنواره نشاط و امید را مهم‌ترین برنامه تدارک دیده شده برای این هفته عنوان کرد و گفت: این جشنواره با محوریت ایجاد فضای نشاط و شادی برای جوانان و تقویت هویت بخشی به جوان ایرانی، 28 فروردین همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه و کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 فتاحیان ادامه داد: ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری و امیدواری، الگوسازی برای جوانان از طریق معرفی و تجلیل از جوانان شایسته و ایجاد نشاط میان جوانان  از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

او افزود:در این جشنواره از جوانان فعال درحوزه‌های فضای مجازی و کمپین‌های پرنشاط این حوزه، گردشگری، کارآفرینی، مشارکت‌های اجتماعی و ورزش تجلیل خواهیم کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به دیگر برنامه‌های هفته جوان اشاره کرد و افزود: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، دیدار با مفاخر استان کرمانشاه، همایش نشست با جوانان برتر استان کرمانشاه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و استاندار، راه‌اندازی پیاده راه جوان در کرمانشاه، راه‌اندازی اتوبوس جوان، برپایی غرفه‌های مشاوره رایگان برای جوانان در سطح استان کرمانشاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف، برگزار همایش‌های ورزشی و ... از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان کرمانشاه است.

فتاحیان افزود: هرکدام از روزهای هفته جوان تحت یک عنوان نامگذاری شده که هر روز بنا به شعار تعیین شده برنامه‌های مرتبط در سطح استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان حضرت علی شادی فضای مجازی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا