Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جلسه محاکمه متهمان منتسب به «گروه هدایتی» به ریاست قاضی مسعودی‌مقام آغاز شد. به گزارش  خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاضی مسعودی مقام رییس شعبه سوم دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکنون در پنج جلسه به اتهامات گروه هدایتی رسیدگی و دفاعیات متهمین را اخذ کرده است.

امروز نیز از لحظاتی قبل ششمین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور متهمان و وکلای آن‌ها به صورت علنی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاضی مسعودی‌مقام در ابتدای جلسه دادگاه ضمن اشاره به مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری از متهمان خواست تا در اظهارات خود توجهات لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه هدایتی متهمان و وکلا دادرسی کیفری حسین هدایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان افزود: این مراسمات در ۱۴ بقعه متبرکه بصورت ویژه برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، مناجات خوانی، قرآن به سر، خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، بیان احکام، برگزاری نماز جماعت و برگزاری سفره‌های ساده از مهم‌ترین برنامه‌های درحال اجرا در بقاع متبرکه است.

حجت الاسلام مسعودی افزود: ۳۱ مبلغ بومی استان و ۹ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه استان مشغول فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان گفت: با توجه به همزمانی ایام عید و ماه مبارک رمضان زمینه اسکان مسافران در بقاع متبرکه نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات هرمزگان نیز گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ قوت گرفت؟
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین