Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در یکصد و سی و پنجمین جلسه رسمی این شورا نسبت به وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب دو محله عباس آباد و بهشتی تذکر داد و گفت: در شهرری قریب به سه چهار سالی می‌شود که این شبکه در حال اجرا است، اما به سبب عدم شیب مناسب این محلات، متاسفانه تاکنون به تصفیه خانه وصل نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: به منظور رفع این مشکل ایجاد مخزن مورد تایید شرکت آب و فاضلاب برای پمپاژ ضروری است.

 خلیل‌آبادی با اشاره به بازدیدهای مکرر از شبکه آب و فاضلاب محلات مذکور عنوان کرد: در بازدید‌ها و بررسی‌های اینجانب به همراه شورایاران هردو محله، تاسیس سپتیک برای پمپاژ، جانمایی و نقشه UTM آن تهیه شده، اما این امر مهم تاکنون محقق نشده است. همچنین در پیگیری‌های صورت گرفته از مسئولان شرکت آب و فاضلاب تا به امروز پاسخ روشنی دریافت نکرده‌ایم و مسئولان مربوطه حل موضوع را به یکدیگر ارجاع می‌دهند.

 وی در ادامه اذعان داشت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی محدوده، تاخیر در اتمام پروژه بروز خساراتی از جمله فرونشست معابر و خانه‌ها و همچنین مشکلات زیست محیطی و بهداشتی همچون نشت فاضلاب‌های انباشت شده و روان آب‌ها را برای ساکنان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند، به دنبال دارد.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، هدف از ایجاد شبکه فاضلاب را کمک به بهداشت محیط خواند و گفت: از این رو به شرکت آب و فاضلاب استان تهران متذکر می‌شوم، با توجه به اهمیت موضوع و برای پیشگیری از خسارات غیرقابل جبران به مردم در جهت حل مشکلات مطروحه این محلات اقدامات لازم را مبذول دارد و مجدانه بکوشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران جامعه زیست محیطی شرکت آب و فاضلاب شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به اسرائیل دادیم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات