Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پارس جنوبی بوشهر که فصل پیش قهرمانی خود را در سمنان جشن گرفت، امروز در نخستین بازی فصل جدید، بار دیگر مهمان سمنانی هاست و در مقابل شهرداری سمنان صف آرایی می‌کند.

این بازی ساعت ۱۷ در زمین فوتبال ساحلی سیمرغ سمنان برگزار می‌شود.

مرتضی دهرویه سرمربی تیم شهرداری سمنان گفت: ۱۱ بازیکن بزرگسال و ۱۰ ورزشکار در رده سنی جوانان با هدف رشد و توسعه فوتبال ساحلی این استان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از حامیان این تیم، یادآور شد: امید است حمایت‌ها از این تیم تا آخر فصل ادامه داشته باشد و مسئولان استانی نیز از تنها تیم حاضر این استان در رقابت‌های لیگ برتر حمایت کنند.

شهرداری سمنان فصل قبل، در یازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی با کسب ۲۷ امتیاز در میان ۱۲ تیم در رده پنجم جدول جای گرفته بود.

انتهای پیام / گ 

جزئیات مصاف شهرداری سمنان با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد