Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان کثیریان مدیر رسانه و ارتباطات سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: به دنبال وقوع سیل در تعطیلات نوروز در چندین شهر از نقاط مختلف کشور، جشنواره جهانی فیلم فجر ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب‌دیده وظیفه خود دانست که برای کمک به این افراد قدمی بردارد.

وی ادامه داد: با هماهنگی هایی که بین جشنواره جهانی و سازمان هلال احمر انجام گرفت، مقرر شد  که جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان «سفیر مهربانی» در حوزه بلایای طبیعی با هلال احمر همکاری کند و ضمن معرفی هلال احمر ایران در محافل سینمایی از طریق نمایش آثار تصویری مرتبط ، از سال آینده نیز توجه ویژه ای در انتخاب و نمایش فیلم های خارجی با موضوعات مرتیط در جشنواره جهانی داشته باشد و  از این طریق به تبادل تجربیات بشری در مواجهه با بلایای طبیعی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کثیریان درباره اقدام عملی جشنواره برای کمک به سیل زدگان توضیح داد: هنگامی که این حوادث رخ داد، دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر تصمیم گرفت که تمامی عواید بلیت فروشی این رویداد را از طریق هلال احمر به هموطنان سیل‌زده اهدا کند.

وی در پایان گفت: همچنین مقرر شد که عواید حاصل از فروش هدایای جشنواره نیز برای تامین نیازهای هموطنان سیل‌زده در اختیار هلال احمر قرار گیرد.

همچنین اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این جمعیت استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای ترویج مفاهیم مورد نظر، انجام ماموریت ها و تقویت اعتماد مردمی به این نهاد را در دستور کار دارد، گفت: با توجه به ظرفیت گسترده داخلی و بین المللی جشنوراه جهانی فیلم فجر در تعامل با عوامل برگزاری این جشنوراه قرار شد در یک فضای همکاری دوسویه، اقدامات مفیدی را ساماندهی کند که تخصیص عواید بلیط فروشی جشنواره به هموطنان سیل زده، یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه فراتر از همکاری های که منجر به جمع آوری کمک های مالی شود، اقدامات فرهنگی مورد توجه دو طرف است، افزود: امیدواریم با حسن همکاری جناب آقای میرکریمی، عوامل جشنواره و جامعه هنری بتوانیم از این ظرفیت به سود صلح و بشردوستی استفاده کنیم.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد