Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:26:11 GMT

پست‌بانک، خدمت‌رسان اقشار محروم جامعه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۸۷۷۹

پست‌بانک، خدمت‌رسان اقشار محروم جامعه

خبرگزاري آريا - محمدعلي شاه‌حسيني فرماندار شهرستان اشکذر استان يزد در مراسم افتتاح اولين جشنواره باجه هاي بانکي پست بانک‌ايران که در روستاي صدرآباد رستاق اين شهرستان برگزار شد و گفت: اين بانک، بانکي پاسخگو است و مأموريت مهم خدمت‌رساني خود به اقشار محروم جامعه را به بهترين نحو انجام ‌مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وي عملکرد اين بانک در پرداخت تسهيلات به طرح‌هاي دهياري‌ها و شرکت‌هاي تعاوني دهياري‌ها را بسيار مناسب برشمرد و خواستار اطلاع‌رساني ازخدمات متنوع بانکي به مجموعه فرمانداري‌ها و دهياري‌ها شد تا به‌خوبي به مردم معرفي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي قاسمي مديرشعب پست بانک استان يزد نيز در ابتداي اين مراسم، گزارشي از عملکرد پست بانک استان يزد در زمينه پرداخت تسهيلات صندوق توسعه ملي و اشتغال پايدار روستائي، پرداخت تسهيلات به طرح‌هاي دهياري‌ها، نصب دستگاه‌هاي خودپرداز و ارائه خدمات مناسب به روستائيان گفت: کسب موفقيت در اين زمينه‌ها، نشانه تلاش و همدلي پست بانک استان و باجه هاي آن است.
همچنين اکرم فداکار مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در اين مراسم، جشنواره باجه‌هاي بانکي را شروع بسيار مناسبي براي سال جديد و براي تحقق شعار رونق توليد دانست و اظهارداشت: شفافيت و نظم مالي از شاخصه‌هاي مهم پست بانک است که منجر به کسب رتبه اول در ارزيابي بانک‌ها و تقدير وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از اين اقدام مهم شده است.
همچنين در اين مراسم محمود زارع مديرکل امور روستائي استانداري يزد با تقدير از پست بانک به جهت برگزاري اين جشنواره در روستاها گفت: پست بانک چراغي روشن در روستاهاست و در زمينه تسهيلات اشتغال روستائي و صندوق توسعه ملي عملکرد خوبي داشته است. وي افزود: نقش پست بانک ايران در کسب رتبه برتر توسط استان يزد در پرداخت تسهيلات اشتغال روستائي بسيار چشمگير و اثرگذار بوده است.
گفتني است: اولين جشنواره باجه هاي بانکي پست بانک ايران به ميزباني مرکز بوم‌گردي روستاي صدرآباد رستاق شهرستان اشکذر و براي کارگزاران شعب شهرستان‌هاي اردکان، ميبد و اشکذر برگزار با حضور فرماندار شهرستان اشکذر، مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، مدير کل امور روستائي استانداري، معاون فرماندار و بخشداران شهرستان‌هاي ذکر شده و مدير و کارشناسان و مسئولان باجه‌هاي بانکي اين شهرستان‌ها برگزار و درپايان ضمن اجراي موسيقي زنده توسط دو هنرمند استان از مسئولان با‌جه‌هاي برتر اين سه شهرستان تقدير بعمل آمد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!