Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:24:41 GMT

ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۸۹۲۵

ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مرکز صلح سوریه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از چهار تن از کمک‌های بشردوستانه مسکو برای ساکنان دو شهر در جنوب غربی سوریه واقع در استان درعا ارسال شده است.

الکساندر ماکارنکو، سخنگوی این مرکز در این خصوص به خبرنگاران گفت: «ما موادغذایی به وزن بیش از چهار تن را به شهر‌های استان درعا رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از هزار خانواده که در این مناطق زندگی می‌کنند این کمک‌ها را دریافت کردند».

بنابر اعلام مرکز صلح سوریه، روز گذشته (شنبه) معارضان آتش‌بس را در استان‌های لاذقیه، ادلب و حلب نقض کردند. وی افزود از ابتدای آغاز برنامه برقراری صلح در سوریه، این مرکز موفق شده است ۲۰۹۶ اقدام انسان‌دوستانه انجام دهد. کوپچیشین تاکید کرد کار برای بازگرداندن زیرساخت‌های اجتماعی در سوریه ادامه دارد.

از دور نخست گفتگو‌های آستانه، روسیه به همراه ترکیه و ایران متعهد شده است طی دو سال برقراری صلح در سوریه را تضمین کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایناما بازیکن اهل گابن گل‌گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اولین اثرگذاری مستقیم خود را در این تیم انجام داد و پاس گل فوق‌العاده‌ای را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد.

هافبک گل‌گهر در نیم فصل دوم، برخلاف نیم فصل اول به بازیکن اصلی این تیم تبدیل شده و در ترکیب ابتدایی به میدان می‌رود و در بازی مقابل استقلال خوزستان از نزدیکی دایره میان میدان پاس بلند و در عمقی را برای سحرخیزان ارسال کرد و این بازیکن را در شرایط تک به تک قرار داد تا اولین گل گل‌گهر به ثمر برسد، دید خوب، سرعت و دقت بالا پاس او به زیبایی گل‌ سحرخیزان اضافه کرد.

این بازیکن فصل گذشته با یک گل زده و یک پاس گل عملکرد نسبتا ضعیفی از لحاظ آماری داشت که در این فصل با ارسال پاس گل، یک گل تا تکرار همان آمار فاصله دارد.

اریک بایناما در بازی‌های اخیر گل‌گهر نقش محوری در ترکیب این تیم ایفا می‌کند و در بازی با استقلال خوزستان وظایف روبرتو تورس به او سپرده شده بود تا در غیاب ستاره اسپانیایی گل‌گهر بین خطوط این تیم حرکت کند و نقطه اتصال هافبک‌ها و مهاجمان این تیم باشد.

نبود زنده‌روح و تورس مسئولیت‌های این بازیکن را بیشتر کرده بود و البته این بازیکن به خوبی جای خالی این دو بازیکن را پرکرد و روی گل اول این تیم تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • تجاوز اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه
  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • ایران این پیغام را برای اسرائیل ارسال کرد
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان