Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه آئین مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده را با حضور نماینده، ولی فقیه در استان ورزشکاران و مسئولان  در زورخانه امیرالمومنین (ع) برگزار کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: یکی از اشعاری که به صورت مستمر در زورخانه‌ها قرائت می‌شود این است که «چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو‌ها را نماند قرار» و این شعر نشان دهنده یکی از خصصیه‌های نیک همه ایرانی‌ها به اسم همدلی و همراهی در سختی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مصطفی علما افزود: همه ما وضعیت مردم سیل‌زده را از طریق رسانه‌ها دیده‌ایم و اکنون زمان آن رسیده است که روحیه همراهی و همدلی مردم استان کرمانشاه را نشان داده و حق پهلوانی مناطق غرب را به جا آوریم و به مردم سیل‌زده استان‌های همجوار کمک کنیم.

رحیمی  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز یادآور شد: ۱۲ کامیون کمک‌های مردمی از سراسر استان با محوریت اداره‌کل ورزش و جوانان جمع‌آوری و همچنین پنج کامیون کمک‌های مردمی نیز از مردم سخاوتمند و زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و قصرشیرین جمع‌آوری شده که به دست مردم سیل‌زده غرب کشور رسیده است.

انتهای  پیام/ز


آئین مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری