Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معصومه خدابنده لو، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان در گردهمایی رؤسا و کارشناسان سوادآموزی استان گفت: ۱۳۳ هزار نفر عشایر بی سواد و کم سواد کشور تا سال ۱۴۰۰ آموزش خواهند دید.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۳ هزار نفر بی سواد دوره سوادآموزی و ۹۰ هزار نفر کم سواد هستند که در دوره انتقال آموزش می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا بنده لو در ادامه گفت: به منظور تسریع در روند اجرای این طرح، نسبت به تهیه و تدارک امکانات، سازماندهی عوامل اجرایی، تنظیم تقویم زمانی منطبق با برنامه عملیاتی طرح و دیگر پیش بینی‌های لازم، اقدام خواهد شد.

میزان تعهد برای پوشش و آموزش سوادآموزان به تفکیک استانی در سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ با اعلام آمار بی سوادان و کم سوادان، توسط سازمان امور عشایری به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ ش

آموزش  ۱۳۳ هزار نفر عشایر بی سواد و کم سواد کشور تا سال ۱۴۰۰

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی اظهار داشت: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، از جهات مختلف همچون آب و هوای خوب، آثار تاریخی شگفت انگیز و مناطق مستعد تفریحی از نقاط مهم و گردشگرپذیر کشور ایران محسوب می شود و نوروز فرصت مناسبی است تا بتوانیم فرهنگ غنی استان را به مردم کشور عزیزمان معرفی کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی، افزود: آموزش و پرورش مدارسی را که از نظر امکانات بهداشتی و خدماتی در سطح بالاتری هستند، در اختیار مسافران گذاشته که باعث رضایت مندی مسافران نوروزی شده است.

وی تصریح کرد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه به تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در ۱۲۰۶ اتاق(کلاس) پذیرش می شوند که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل مراکز خانه ی معلمان، اردوگاه ها و... است.

دیگر خبرها

  • سیاه چادرهای عشایری مبادی ورودی استان همدان، میزبان گردشگران
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان