Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -عزیزالله حمیدنژاد اعلام کرد: «از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.»

موضوع ساخت فصل دوم «بانوی عمارت» از همان نشست خبری سریال سوژه رسانه‌ها شد و از همان روز نخست هم عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد که فصل دوم «بانوی عمارت» ساخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خبر‌های دیگری از نگارش فیلمنامه فصل دوم به گوش رسید و پست اینستاگرامی حمیدنژاد را به دنبال داشت.

چرا که مجید مولایی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی اعلام کرد، فصل دوم «بانوی عمارت» در حال نگارش متن است و قرار شده در ۴۰ قسمت آماده تولید شود. قصه فصل جدید «بانوی عمارت» بعد از ۱۲ سال از پایان فصل اول، آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی فصل دوم این سریال به بعد از استبداد صغیر در ایران می‌رسد و ادامه پیدا می‌کند.

عزیزالله حمیدنژاد در گفتگویی با تسنیم، تصریح کرد: با توجه به خبری که از نگارش فیلمنامه «بانوی عمارت ۲» رسانه‌ای شده، متأسفانه با طرح موجود اعتقادی به بهتر شدن فصل دوم این سریال تلویزیونی ندارم؛ بنابراین ترجیح می‌دهم فصل دوم این سریال ساخته نشود تا شیرینی دیدن «بانوی عمارت» همچنان نزد مخاطبین محترم باقی بماند.

وی افزود: بنا به گفته مجید مولایی تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» طبق دستوری که از مسئولین تلویزیون گرفته‌اند نگارش فصل دوم را حتی بدون حضور نویسنده قبلی (احسان جوانمرد) شروع کردند. از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، ‌موزیسین سرشناس و نامدار ایرانی از اتمام نگارش تازه‌ترین اثر خود با عنوان «منظومه سیمرغ» هم زمان با روز ۲۵ فروردین (روز ملی عطار) خبر داد.

‌فرهاد فخرالدینی با اعلام اتمام نگارش مجموعه جدید خود، گفت: اوایل سال ۱۴۰۰ نگارش این مجموعه را با عنایت و ارادتم به ادبیات کهن ایران‌زمین آغاز کردم. عطار نیشابوری در ادبیات ما چهره‌ای شناخته‌شده و شاعری بسیار شیرین‌سخن و دلنشین است. «منطق‌الطیر» هم بی‌شک بهترین اثر عطار است. بنابراین تصمیم گرفتیم در یک روند زمان‌بر، چکیده‌ای از اشعار را انتخاب و کار نگارش موسیقی را آغاز کنیم.

‌فخرالدینی درباره ایامی که به دور از هیاهو، تصمیمی برای فعالیت هنری جدید نداشت نیز توضیح داد: با وجود اینکه آزرده خاطر بودم و شخصا تصمیم به کناره‌گیری از فعالیت‌های هنری گرفته بودم، این انگیزه بار دیگر من را به وجد آورد و احساس کردم می‌توانم اثری قابل توجه را به موسیقی وطنم ارایه کنم. من همیشه مشغول کار بوده‌ام و همواره از مطالعه دور نبودم. خلاصه اشعار و گزینش را بر عهده دوست هنرمندم آقای آرش امینی گذاشتم و این هنرمند هم با نهایت دقت و وسواس، گلچینی از اشعار عطار را آماده کرد. حقیقتا انتخاب‌های درستی هستند و من گزیده‌ای از ابیاتی را که ایشان انتخاب کردند استفاده کردم. به شرطی که انسجام داستان به هم نریزد. این مجموعه را «منظومه سیمرغ» نامگذاری کردم و در پنج موومان طراحی شده است.

‌این هنرمند گفت: همه توان من و دوستانم در تیم اجرایی بر این است که بتوانیم به‌زودی این مجموعه را به شکلی متفاوت و به بهترین شکل روی صحنه ببریم و دوست دارم تا زمانی که هستم، در حضور مخاطبان موسیقی آن را اجرا کنیم.

کد خبر 6076767 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بازسازی عمارت سیف الدوله ملایر
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم
  • هوش مصنوعی در سریال جدید ده‌نمکی
  • هوش مصنوعی در سریال جدید ده نمکی |‌ تصاویر
  • فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» بازمی‌گردد
  • بازگشت فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ»
  • استاد فخرالدینی از نگارش موسیقایی «منظومه سیمرغ» خبر داد
  • ژانر مجموعه «رستگاری» در ابتدای کار، وحشت بود
  • فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» باز می‌گردد