Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@08:17:53 GMT

مسابقه "ربات‌های جنگی "در شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۹۳۰۵

خبرگزاری میزان- مستند مسابقه ربات‌های جنگی" از یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۵:۳۰ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما،مستند مسابقه ربات‌های جنگی" از یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۵:۳۰ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.این مستند مسابقه محصول ۲۰۱۵ امریکا در ۱۶ قسمت ۴۲ دقیقه است که به کارگردانی راین پولی تو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، این مسابقه بسیار مهییج و گزارشگر آن لحظه به لحظه برای بینندگان گزارش می‌دهد، گروه‌های حرفه‌ای که در کار ساخت ربات هستند از اقصی نقاط مختلف دنیا در مسابقه ساختن ربات شرکت کرده اند. آن‌ها (شرکت کنندگان) ربات‌هایی با قابلیت‌های بالا می‌سازند که بتوانند در مقابل هم بجنگند و هر رباتی که برنده شود از آن گروه صعود کرده و برندگان دوباره با هم مسابقه می‌دهند تا در نهایت یک گروه که از هم قوی‌تر است بتوانند جایزه ربات قهرمان شود.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسابقات شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «مجله هنری بوم»، مجله‌ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخداد‌ها و آثار هنری جدید شهر می‌رود. 

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنر‌های معاصر و گفتگوی «حامد مهربانی» با «ابوذر ونکی» خالق این اثر و همچنین نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفتگو با «سید احسان باقری» (عکاس) از جمله بخش های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» به تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است و از ۲۹ فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما