Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@23:56:52 GMT

ستاره‌ای از استقلال که راهی سپاهان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۹۳۱۹

ستاره‌ای از استقلال که راهی سپاهان می‌شود

احتمال سپاهانی شدن مهاجم ناراضی استقلال در نجره نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو بسیار است.

به گزارش شریان نیوز،نزدیک شدن به روزهای انتهای فصل شایعات زیادی را در خصوص جابجایی بازیکنان در پنجره نقل‌ و انتقالاتی پیش‌رو به وجود آورده است.

 

 


در همین رابطه استقلال شفر یکی از تیم‌هایی است که به سبب جابجایی‌های زیاد گذشته زیر ذره‌بین قرار دارد و وضعیت بازیکنان این تیم در هر لحظه رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشکل اصلی استقلال در این فصل نداشتن مهاجم نوک تمام کننده است و به همین خاطر شفر قصد دارد تغییرات گسترده‌ای را در این پست انجام دهد. این طور که منابع آگاه از باشگاه استقلال خبر می‌دهند مرتضی تبریزی، بازیکنای که در ابتدای فصل با سروصدای زیادی به جمع آبی‌پوشان پیوست، بزرگ‌ترین نامی است که در لیست مازاد شفر قرار خواهد گرفت.   این مهاجم میلیاردی در طول فصل هرگز نتوانست اعتماد مربی آلمانی را به خود جلب کند و به همین خاطر خیلی زود به نیمکت پیچ‌ومهره شد.

یکی از حواشی جذاب دیدار روز گذشته استقلال و سپاهان هم به همین موضوع اختصاص داده شد، تبریزی تنها نیمکت‌نشین استقلال بود که امیر قلعه نویی در مراسم آغازین بازی حسابی او را تحویل گرفت و حتی صحبت‌های درگوشیی نیز بین این مربی و بازیکن رد و بدل شد. همین رفتار سرمربی زردپوشان اصفهانی زمزمه‌های بازگشت تبریزی به اصفهان را به راه انداخته است.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که تبریزی و قلعه‌نویی سابقه کارکردن به یک‌دیگر را دارند و این بازیکن بلند قامت حسابی به سبک بازی تیم‌های قلعه‌نویی می‌خورد.

منبع: ورزش11 برچسب هااستقلالسپاهان

منبع: شریان

کلیدواژه: استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران که سابقه هدایت نساجی و دستیاری در تیم‌های مختلف از جمله پرسپولیس، پدیده و پیکان را دارد، روز گذشته بازی تیم‌های ملوان و سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.

سپاهان به همراه پرسپولیس و استقلال بیشترین تعداد نماینده را در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی دارند و از این رو تماشای این بازی اهمیت زیادی برای کادرفنی تیم ملی داشته است.

همچنین حضور مطهری در استادیوم سیروس قایقران نشان می‌دهد که احتمالا آنها باتوجه به نتایج ملوان، اهمیت خاصی هم برای این تیم قائل هستند و  شاید در اردوهای بعدی از این تیم نیز بازیکن دعوت کنند.

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس