Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@05:11:47 GMT

همکاري و تعامل بيش از پيش دادگستري و صداوسيما

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۹۶۵۳

همکاري و تعامل بيش از پيش دادگستري و صداوسيما

خبرگزاري آريا- در ديدار مديرکل و معاونان توليدي صداوسيما ودادگستري استان کهگيلويه وبويراحمد بر همکاري و تعامل بيش ازپيش اين دو نهاد تاکيد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، رئيس کل دادگستري استان در اين ديدار گفت: همکاري اين دو نهاد در آگاهي بخشي به جامعه و کاهش جرم بسيار موثر است.
حجت الاسلام مزارعي با اشاره به اينکه اهداف صداوسيما و دستگاه قضا در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوري اسلامي يکي است افزود: همکاري اين دو با هم موجب ارتقاء نظام و آرامش در جامعه مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وي گفت: رسانه ملي گويا‌ترين زبان نظام است که با وجود همه کاستي‌ها و محروميت ها، تاکنون بسيار خوب عمل کرده است و حمايت از آن بر همه ما لازم است.
رئيس کل دادگستري استان با اشاره به معضل بيکاري جوانان در استان و دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص توليد، اشتغال و شعار سال ادامه داد: دستگاه قضايي در حمايت از سرمايه گذاري مشروع و کار آفرينان کوتاهي نخواهد کرد.
وي بر مصمم بودن دستگاه قضايي در بازپس گيري زمين‌هاي بيت المال که توسط افراد سودجو تصرف شده و تغيير کاربري يافته اند تاکيد کرد و گفت:مشارکت صداوسيما در شفاف سازي و آگاهي بخشي در اين زمينه به جامعه ضروري است.
مدير کل صدا وسيماي مرکز کهگيلويه و بويراحمد هم با بيان اينکه معاونت پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اقدامات خوبي را در خصوص آگاهي بخشي به جامعه انجام داده است، گفت: کارکنان صداوسيما در معاونت‌هاي توليدي، آماده برنامه سازي در موضوعات اخلاقي، رواني و عمومي و تامين امنيت پايدار در جامعه هستند.
امير رئوف با بيان اينکه نقش دستگاه قضايي در حراست از آرمان‌هاي انقلاب بي بديل است، افزود: بي شک بخش اعظمي از امنيت پايدار، برقراري نظم و تامين آسايش و آرامش در جامعه مرهون تلاش و همت مسئولان قضايي است.
وي آمادگي صداوسيما را براي مشارکت و تعامل بيشتر با دادگستري استان در خصوص مبارزه با ناهنجاري‌هاي اجتماعي، قانون شکني و جرائم مختلف اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همکاري تعامل دادگستري صداوسيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب  پویش «به حرمت علی می‌بخشم» که  از پنجم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن حضرت در ۲۳ فروردین ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده قضایی و اختلاف در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی  اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش‌های فرهنگی اینچنین شاهد سازش‌های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان