Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:03:19 GMT

رونق تولید در کلام امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۰۲۷

رونق تولید در کلام امام سجاد(ع)

کارشناس حوزه و دانشگاه به اشارات امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه بر مباحث بازرگانی، اقتصاد، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) در شرایط زمان خود، مسیر را برای جنگیدن یا برگزاری کلاس های درس ناهموار دیدند لذا برای آگاهی مردم به دعا روی آوردند.

«بهزاد حبیبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در اصفهان گفت: اهل بیت در روایات خود جمیع جهات را لحاظ کرده و اگر به صحیفه سجادیه رجوع کنیم، خواهیم دید که امام سجاد(ع) برای دنیا و آخرت مردم برنامه هایی داشته  و علاوه بر تاکید بر تولید ، کار و اشتغال،برای بازرگانی،اقتصاد،عدالت،احتکار و اختلاس نیز برنامه هایی را دربین دعا هایشان ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارشناس حوزه و دانشگاه افزود: امام سجاد (ع) در شرایط زمان خود، مسیر را برای جنگیدن یا برگزاری کلاس های درس ناهموار دیدند لذا برای آگاهی مردم به دعا روی آوردند که حاصل آن صحیفه سجادیه در قالب 54 دعا می باشد.

 

حبیبی در ادامه با اشاره به راه های نزدیک شدن به سیره امام سجاد (ع)بیان کرد: از بهترین راه های دوستی با امام سجاد و اهل بیت(ع)شبیه شدن به آنها است و به این موضوع در روایات گوناگون و فلسفه نیز اشاره شده است،  چراکه اگر گفتار ، رفتار و کردار ما شبیه اهل بیت باشد ، این موضوع موجب دوستی ما با آنها می شود.

 

وی در پایان گفت: اساسی ترین مبحث در الگوگیری از بزرگان،شناخت این افراد است و اگر کسی بخواهد از امام سجاد(ع)الگوگیری کند، در مرحله اول باید شناخت کافی را نسبت به ایشان پیدا کرده تا زمینه برای دوستی فراهم گردد./

 

پایان پیام/558

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نماز جمعه سیل خسارت سیل سپاه قرآن کریم سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل خوزستان جشن اعیاد شعبانیه اعیاد شعبانیه نایین امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید سوره مبارکه  یوسف 23 الی 30 در ادامه می‌آید:



https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000632/nf00632785-2.mp3

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید+ صوت
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم