Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین اکبری مدافع ملی پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی با عقد قرار دادی به تیم شهریار ساری پیوست. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم شهریار ساری در بازار نقل و انتقالات فعالیت خوبی داشته و مهره‌های خوبی را جذب کرده است.

شهریار ساری  نسبت به فصل گذشته در جمع تیم‌های لیگ برتری بیشترین تغییرات را داشته و عده زیادی از بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته این فصل در جمع شهریار حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حسین اکبری بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و فصل گذشته پارس جنوبی، به باشگاه شهریار ساری پیوست.

با وجود کارشکنی‌های فراوان در مسیر جذب امیرحسین اکبری با مدیریت سید احمد صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه شهریار ساری، یکی از بهترین مدافعان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور به شهریار ساری پیوست تا فصل 98 را در جمع ساروی‌ها حضور داشته باشد.

علی درویش متولی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی و بازیکن فصل قبل ملوان بندرگز ضمن توافق با باشگاه شهریار ساری به این تیم پیوست تا حراست از دروازه شهریار ساری را در فصل 98 برعهده داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: کوچک‌ترین نقدی به بازیکنان وارد نیستبهترین بازیکن فوتبال ساحلی بانوان ایران غرق در گـِل+ عکسکلاس مربیگری فوتبال ساحلی آسیا در استان گلستان برگزار می‌شود
علی درویش متولی به دلیل محرومیت فصل گذشته در دو دیدار ابتدایی فصل 98 در ترکیب شهریار ساری حضور ندارد. مهدی حسنی بازیکن با اخلاق و اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ضمن توافق با باشگاه شهریار ساری به این تیم پیوست تا پس از دو فصل دوری از لیگ برتر این بار در استان خود لیگ برتر را تجربه کند.

نصیر رتبه، سرمربی فصل گذشته شهید جهان نژادیان آبادان به کادر فنی باشگاه شهریار ساری پیوست. رتبه که با سایپا کرج سابقه قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و دعوت به اردوهای تیم ملی را به عنوان بازیکن در کارنامه ساحلی خود دارد در چند فصل اخیر هدایت آبادانی ها را در لیگ برتر بر عهده داشت.

مهیار حسن نژاد دروازه بان اسبق استقلال تهران، مهدی خانپور  و حبیب منتظری سه بازیکن مطرح فصل گذشته شهریار ساری با این تیم به توافق رسیدند تا با تجربه‌های، ساروی‌ها در کنار جوانان این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باشند.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مدافع راست سابق استقلال از سال‌های دوران فوتبال خود صحبت کرد و اعتقاد دارد که حضور در سپاهان خاطره‌ای برای او بود که باعث شد پس از بازگشت به استقلال دیگر از این تیم جدا نشود و حتی در آخرین فصل حضور پیشنهاد تراکتور را رد کند تا در استقلال خداحافظی کند.

در ادامه نکاتی از سال‌های طولانی حضور او در استقلال و مسیر رسیدن به این تیم، جدایی از جمع آبی‌ها و خداحافظی در این تیم را مشاهده می‌کنید:

شروع دوران حرفه‌ای با ابومسلم

زمانی که جوانان استقلال بودم برای خدمت سربازی به مشهد رفتم و لیگ برتری شدن ما از فوتبال مشهد و ابومسلم بود و سرمربیگری ام هم از همین شهر شروع شدم، با توجه به اینکه خوشه طلایی داشت به مشهد منتقل می‌شد انگیزه ای شد به این تیم بروم، خاطرات خوبی همراه با جباری در مشهد دارم.

ماجرای بازگشت دیر هنگام به استقلال

من 18 سالم بودم که به ابومسلم رفتم و سربازی ام را تمام کردم، من اشتباه انتخابی داشتم و بعد از اتمام سربازی آقای قلعه نویی من را می‌خواست اما اشتباه کردم و رفتم پیکان، در آن سال فرزاد مجیدی دفاع راست استقلال بود، اگر میامدم احتمال حضور در جام جهانی 2006 هم بود، مشاورهای خوبی نداشتم و به پیکان رفتم و همان سال آن تیم سقوط کرد و به سختی رفتم پاس و 3 سال هم در این تیم بودم، 2 سال پاس تهران با مجید جلالی و دنیزلی کار کردم، چندسالی که دیر رفتم استقلال به دلیل این بود که مشاورهای خوبی نداشتم.

از پیوستن به سپاهان پیشمان شدم

خیلی دوست ندارم راجب یک سال حضور در سپاهان صحبت کنم، یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که دوست داشتم خاطره حضور در سپاهان را از هواداران استقلال پاک کنم، وقتی به استقلال بازگشتم دیگر به تیم دیگری نرفتم، من از بچگی در استقلال بزرگ شدم و آن زمان هم جوان بودم که به تیم سپاهان منتقل شدم، بعد از اینکه رفتم سپاهان فهمیدم چقدر هواداران روی من حساس هستند، دو سال استثنایی در استقلال داشتم و نزدیک 18 پاس گل دادم که البته آرش خیلی‌هایش را گل نکرد (باخنده)!

بعد از اینکه رفتم سپاهان فهمیدم که اشتباه بزرگی کردم و بعد به استقلال بازگشتم و دیگر از این تیم جدا نشدم و در این تیم خداحافظی کردم.

رد پیشنهاد تراکتور برای حداحافظی در استقلال

سال 98 آخرین سالی بود که برای استقلال بازی کردم و بعد از آن تصمیم گرفتم که بازی نکنم که همون سال آقای زنوزی پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد اما دوست داشتم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و چون دوست داشتم مربیگری کنم نمی‌خواستم تیم دیگری بروم، خیلی ها به من گفتند چرا اینقدر زود فوتبال را تمام کردی و به آنها گفتم از جوانان استقلال شروع کردم و دوست داشتم همانجا کارم را تموم کنم، این گارانتی هست که اگر از استقلال جدا شوی چند سال می‌توانی در تیم های دیگر خداحافظی کنی، با افرادی مثل علیرضا منصوریان مشورت کردم و خوشحالم که فوتبالم را در تیم محبوب کودکی‌ام تمام کردم.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر