Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@01:43:32 GMT

انتصاب معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک قوامین

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۵۰۲

انتصاب معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک قوامین

پول‌نیوز - با پیشنهاد کمیته انتصابات و تأیید مدیرعامل بانک قوامین جعفر اسدی به عنوان معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک قوامین معرفی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه هیأت عامل بانک قوامین که با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین و روسای ادارات کل و مستقل بانک برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات آقای سید محمد حسینی طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک قوامین آقای جعفر اسدی به عنوان معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک قوامین منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بنابر این گزارش در این جلسه دکتر نتاج با اشاره به زحمات آقای سید محمد حسینی از خدمات خالصانه ی ایشان در امور محوله قدردانی کرد و یادآور شد: ایشان در مدت حضور خود در این سمت با تلاش وصف ناپذیری که داشتند منشاء خدمات بسیاری برای بانک بودند و از این بابت از ایشان سپاسگزارم.

این گزارش می افزاید: در ادامه دکتر تقی نتاج آقای جعفر اسدی را با حفظ سمت به عنوان معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک معرفی کرد. لازم به ذکر است آقای اسدی قبلاً به عنوان معاونت بازاریابی و امور استان ها مشغول به انجام وظیفه بود که با این حکم معاونت پشتیبانی و مهندسی نیز بر عهده ایشان گذارده می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین پشتیبانی مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا

اژه‌ای: مدتی پیش معاول اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم. بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضاییه با افراد مختلف مشورت کردم.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد