Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مدیریتی یکی از راهکارهای مؤثر برای موفقیت در این حوزه و بروز رسانی مدیریت است.

خجسته‌پور افزود: اگر کشور و نظام در دهه‌های اول انقلاب توانست در برهه‌های حساس پیروز بیرون بیاید و استحکام و اقتدار خود را حفظ کند و به پیروزی‌های چشم‌گیری نیز دست پیدا کند، به این علت بود که از مدیریت جوانان به‌صورت ویژه بهره برده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد رسمی از کشوری که عضو سازمان ملل متحد بوده و خود از قربانیان تروریسم بوده، توسط کشوری که خود حامی تروریسم دولتی است، در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد که به لطف خداوند این خطای آنها، باعث افزایش شکوه، همبستگی و وحدت ملت ایران و مسؤولان و همگرایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: مدیریت در شهرستان مرکز استان همواره سختی‌های خاص خود را دارد و به دلیل قرار داشتن در مجاورت ادارات کل و مجموعه استانداری باعث می‌شود تا ارباب رجوع و مراجعان به‌صورت مستقیم به ادارات کل و مجموعه استانداری مراجعه کند.

خجسته‌پور گفت: این مهم برای مدیریت شهرستان مطلوب نیست و باید راهکاری اندیشیده شود تا در جهت استقلال شهرستان و تقویت قدرت تصمیم‌گیری و اجرا در شهرستان گام بردارید و از بروز این اتفاق تا حد ممکن پیشگیری کنید.

وی افزود: حجم زیادی از جلسات که در شهرستان برگزار می‌شود؛ باید همراه با خروجی مثبت و مؤثر با محوریت ارائه خدمت به مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: هر مدیر شهرستانی باید یک برنامه یک‌ساله و چند ساله مدون، منظم و برنامه‌ریزی‌شده را در کمترین زمان ممکن به فرمانداری ارائه کند.

خجسته‌پور ادامه داد: اگر می‌خواهیم افزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی را بیش از پیش شاهد باشیم، باید به مطالبات برحق مردم به‌موقع و جامع پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: اینکه بعضاً مردم در برابر فرمانداری و یا استانداری تجمع می‌کنند، نشان‌دهنده ضعف در مجموعه مدیریتی است و این مهم باید شناسایی و برطرف شود تا شاهد این‌گونه نارضایتی‌های عمومی نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: یکی از علت‌های افزایش این‌گونه تجمعات، عدم توجه مدیران شهرستانی به مطالبات مردم در حوزه استحفاظی خودشان است که باید اصلاح و آسیب‌شناسی و رفع شود.

خجسته‌پور بیان کرد: در آمارهای سال گذشته، شاخص‌های استان در حوزه نشاط اجتماعی مطلوب نبود و باید با استفاده از برنامه‌های مناسب، ظرفیت‌های موجود، تقویت مبلمان شهری و افزایش جاذبه‌های بصری شهری، برای افزایش نشاط اجتماعی گام برداریم.

وی گفت: در قالب اجرای طرح مدیریت محله‌محور، باور عمومی داشته باشیم که باید محلات شهرهای استان به دور از رزومه سازی، مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از ابزار مدرن در این محله‌ها، خواسته‌های آنها را به مدیران شهرستانی و استانی منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از اعضای شورای تأمین استان به دلیل افزایش شاخص‌های مطلوب و ارزنده در حوزه احساس امنیت در بین شهروندان و افزایش سطح امنیت و آرامش عمومی در استان تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب شاخص شورای اداری مقام معظم رهبری نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

کد خبر 6084534

دیگر خبرها

  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه