Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:09:31 GMT

۴۰ سفره خانه غیرمجاز در شهرستان سمنان فعالیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۶۷۶

۴۰ سفره خانه غیرمجاز در شهرستان سمنان فعالیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه ۴۰ سفره خانه غیرمجاز در شهرستان سمنان فعالیت دارد، ابراز کرد: طرح پلمب سفره خانه‌های غیر مجاز در شهر سمنان آغاز شده و به زودی ناجا با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شکایت مردمی و در پی آن دستور قضائی را عامل رسیدگی به موضوع قلیان سراهای غیرمجاز در شهر سمنان دانست و ابراز کرد: بازدید اداره نظارت بر اماکن استان سمنان از این محل‌ها سبب شد تا پلمب سفره خانه‌های غیرمجاز در شهرستان سمنان کلید بخورد.

هیچ سفره خانه‌ای قلیان نمی‌دهد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان با بیان اینکه تعداد سفره خانه‌های دارای مجوز در مرکز استان ۱۳۰ باب است که در هیچ کدامشان قلیان استعمال نمی‌شود، تاکید کرد: متصدیان ۴۰ سفره خانه و قلیان سرا برای اخذ مجوزهای قانونی هنوز مراجعه نکرده‌اند و لذا از لحاظ قانونی، فعالیتشان غیر مجاز محسوب می‌شود.

حسینی با بیان اینکه بر اساس قانون استعمال و توزیع قلیان در اماکن عمومی استان سمنان ممنوع است، ابراز داشت: سفره خانه داران نسبت به اجرای قانون می‌بایست اهتمام بیشتری داشته باشند تا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

وی با بیان اینکه بازدیدهای نامحسوس و محسوس ناجا از سفره خانه‌های غیرمجاز سمنان به کرات صورت پذیرفته است، ابراز کرد: در این بازرسی‌ها علاوه بر استعمال قلیان مواردی چون ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی شامل توزیع مشروبات و مواد مخدر، نزاع، فحاشی و … در این اماکن به چشم می‌خورد که شکایت مردم مجاور این قلیان سراها را نیز در پی داشته است.

تعدادی سفره خانه پلمب شدند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان سمنان همچنین بدون اشاره به تعداد سفره خانه‌های پلمب شده در طول روزهای اخیر در شهر سمنان، تاکید کرد: با اتمام تعطیلات سال نو تعدادی سفره خانه در شهر سمنان پلمب شده است.

حسینی همچنین به خانواده‌ها توصیه کرد تا درباره مضرات قلیان و دخانیات به فرزندانشان نکاتی را متذکر شوند و گفت: خانواده نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت فرزندان و همچنین بروز رفتارهای اجتماعی از سوی آنان دارد لذا مراقبت از کودکان توسط والدین نقشی حیاتی دارد.

کد خبر 4590276

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قلیان حسینی سمنان کافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل