Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «ایلهان عمر» نماینده زن مسلمان کنگره آمریکا روز گذشته (شنبه) از حامیان خود به دلیل انتقاد از توییت تمسخرآمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تشکر کرد و در حساب توییتر خود نوشت: من وارد کنگره نشده‌ام که ساکت بنشینم. من وارد کنگره شدم که از دموکراسی دفاع کنم و برای آن بجنگم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ روز جمعه یک توییت در انتقاد از ایلهان عمر، نماینده زن دموکرات کنگره منتشر کرد که در آن بخش‌هایی از حملات ۱۱ سپتامبر را با صحبت‌های ایلهان عمر ترکیب کرده بود. رئیس جمهور آمریکا قصد داشت با انتشار این ویدئو به صورت تلویحی ایلهان عمر را به بی‌توجهی به قربانیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر متهم کند. این درحالی است که این توییت ترامپ مورد انتقاد گروه‌ها و مقامات مختلف قرار گرفت.

ایلهان عمر ضمن تشکر از حامیان خود در توییتر نوشت: هیچ کس—مهم نیست که چقدر فاسد، بی‌رحم یا شرور باشد—نمی‌تواند از عشق عمیق من به آمریکا بکاهد. من همچنان برای دستیابی به فرصت‌های برابر و تحقق شادی برای همه مردم آمریکا تلاش می‌کنم. از شما تشکر می‌کنم که کنار من و در مقابل دولتی که مسلمانان را از ورود به این کشور منع می‌کند، ایستادید تا برای آمریکایی که همه ما لیاقت آن را داریم، بجنگیم.

عمر در توییت دیگری ضمن انتقاد از سیاست‌های ترامپ نوشت: دولتی که ترجیح می‌دهد مالیات میلیاردر‌ها را کم کند تا اینکه به فکر قشر کارگر جامعه باشد. دولتی که ترجیح می‌دهد به آمریکایی‌های تراجنسیتی که یونیفورم نظامی کشور ما را بر تن می‌کنند، حمله کند تا اینکه برای دستیابی به حقوق برابر بجنگد.

ایلهان عمر، عضو مسلمان و سومالیایی‌تبار مجلس نمایندگان آمریکاست که پیش‌تر به دلیل تاکیدش بر نفوذ گسترده لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا با انتقاد‌های شدید از سوی مقامات آمریکایی مواجه شده بود. وی این روز‌ها هم به دلیل اظهاراتش درباره حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد

گوگل مدتی پیش تغییراتی بزرگ در طراحی نسخه‌ی دسکتاپ یوتیوب ایجاد کرد و آن را در اختیار اینسایدر‌ها قرار داد تا تجربه‌ی کاربری خود را گزارش دهند؛ اما واکنش‌های منفی نسبت به این طراحی بسیار بیشتر از حد انتظار بود. اکنون گوگل طراحی جدید را حذف کرده و همان طراحی پیشین را دردسترس قرار داده است.

طراحی جدید و ناموفق یوتیوب، عنوان، توضیحات و نظرات ویدیو‌ها را به نوار کناری منتقل می‌کرد و ویدیو‌های پیشنهادی را به‌صورت ردیف افقی و برجسته‌تر در زیر ویدیوی در حال پخش، به‌نمایش می‌گذاشت؛ درحالی‌که طراحی فعلی نسخه‌ی دسکتاپ، توضیحات و عنوان را زیر ویدیو و ویدیو‌های پیشنهادی را در قسمت کناری نشان می‌دهد.

طراحی ظاهری یوتیوب در چند سال اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده؛ اما مدت‌ها است که ظاهر یکپارچه‌ی خود را حفظ می‌کند و گهگاهی با تغییرات ظاهری جزئی همراه می‌شود و به‌نظر می‌رسد کاربران به تجربه‌ی یک «طراحی انقلابی و بزرگ» تمایل چندانی ندارند.

طراحی جدید یوتیوب در دسترس همه‌ی کاربران نبود، اما باز هم واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت. برخی از کاربران صرفاً به تغییرات قبلی بیشتر عادت کرده بودند و برخی دیگر، در استفاده از نسخه‌ی جدید با مشکلاتی مثل «از دید خارج شدن ویدیو هنگام خواندن دیدگاه‌ها» مواجه می‌شدند.

یوتیوب با طراحی و ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربر به‌روز می‌شود

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل این طراحی را برای همیشه کنار گذاشته است یا قصد دارد دوباره آن را امتحان کند، اما اکنون طبق اعلام کاربران ردیت، خبری از طراحی یادشده نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی