Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،.اکبر بهنام جو افزود : برگزاری مسابقات در سطح بین المللی و جهانی فرصت خوب و کم نظیری جهت شناساندن استان و پتانسیل های گردشگری آن برای سایر ملل است و در این راستا سیاست ما میزبانی از مسابقات جهانی است که پارسال مسابقات جهانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان را میزبانی کردیم و امسال لیگ جهانی را میزبانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور یک تیم والیبال از اردبیل٬ حداقل در لیگ یک را برای پیشرفت والیبال استان ضروری دانست.

در ادامه این جلسه داوری سرپرست فدراسیون والیبال با تشکر از مسئولان استانی گفت : حضور پر شور تماشاگران اردبیلی در مسابقات قبلی والیبال مسئولین فدراسیون جهانی را مجاب کرد تا اردبیل به عنوان یکی از میزبانان این مسابقات مورد موافقت قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان کشتی فرنگی گردشگری مردم ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸