Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@18:06:17 GMT

برگزاری دومین جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۲۱۰

برگزاری دومین جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی گردشگری در استان گفت: تجربه موفق سال گذشته و استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران از برنامه‌های اولین جشنواره ملی گردشگری ما را در اجرای این جشنواره در سال جاری مصمم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی گردشگری که در بهمن ماه سال 97 در تهران برگزار شد، ایشان بر اجرای دومین جشنواره ملی گردشگری در استان آذربایجان غربی تاکید کردند.
جباری افزود: در جریان ملاقاتی که با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشتم، ایشان نیز بر اجرای این جشنواره در استان تاکید کرده و حمایت‌های لازم را از برگزاری آن اعلام نمودند.
وی خاطرنشان کرد: مونسان، در این دیدار علاوه بر توصیه‌های ضروری مبنی بر اجرای این جشنواره، دعوت از کشورهای همجوار استان آذربایجان غربی برای حضور در این جشنواره را بسیار مغتنم شمردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به نقش برگزاری این جشنواره در جذب حداکثر گردشگر به استان گفت: پیرو تاکیدات ریاست سازمان بر توسعه و تقویت گردشگری غرب و شمال‌غرب کشور مطمئناً برگزاری این جشنواره در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به کشور و استان آذربایجان غربی نقش موثر خواهد داشت.
جباری بیان کرد: سال گذشته براساس تعاملات خوبی که با دستگاه‌های اجرایی و همکار داشتیم، توانستیم استان آذربایجان غربی و ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم و حتی غذاهای  آن را به مسافران و گردشگران معرفی نمائیم.
وی اظهار امیدواری کرد که امسال نیز امیدواریم با حمایت‌های سازمان مرکزی و استاندار آذربایجان غربی و همکاری دستگاه‌های ذیربط بتوانیم تجربه موفق سال گذشته را تکرار نمائیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با اجرای این طرح در سطح کشور گفت: در اجرای این طرح ۵۰ درصد به تعداد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش اضافه شده و ۲۸۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا سرانه ورزشی ۳۳ درصد افزایش یابد تا در سرانه از سه دهم مترمربع به چهاردهم متر مربع دست یابیم، ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری‌های این طرح است.

ستاری فرد گفت: استمرار نهضت ملی احداث فضاهای ورزشی را برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی کرده‌ایم که تحقق این مهم زمینه کیفیت بخشی به ورزش دانش آموزی را فراهم می‌سازد، اعتبارات خوبی نیز در این راستا پیش بینی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص عملکرد استان آذربایجان غربی در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، استان آذربایجان غربی جزو استان‌های برتر در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی به ظرفیت‌های مهم استان آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی- فرهنگی چند منطوره شهید رجایی استان آذربایجان غربی جزو مجموعه‌های بی نظیر در ورزش دانش آموزی کشور است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این مجموعه شاهد باشیم.

کد خبر 6081349

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان