Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@15:15:05 GMT

نمایی که از محسن فروزان رفع اتهام می‌کند (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۵۸۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست عجیب و دور از انتظار تراکتورسازی مقابل سپیدرود در هفته بیست و پنجم جنجال زیادی به وجود آورد و اولین قربانی این شکست، محسن فروزان، گلر این تیم بود که هم با فشار شدید انتقادات مواجه شد و هم از سوی مالک باشگاه اخراج شد.

فروزان روی گل اول و سوم سپیدرود خصوصاً روی گل اول مقصر جلوه داده شد که در این گل توپ پس از برخورد با دست این بازیکن در نقطه‌ای دیگر زیر پای مهاجم حریف فرود آمد و تبدیل به گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازبینی این گل از نمای پشت دروازه نشان می‌دهد فروزان روی گل مقصر نبوده است.

اگر گلر تراکتورسازی قصد داشت از عمد دروازه‌اش باز شود و به نوعی به مهاجم حریف پاس گل داده باشد باید با دست‌هایش توپ را به سمتی که می‌خواهد هدایت کند ولی دستان فروزان کاملا سپر توپ است و خود را سد راه آن قرار داده است.

این بازی روی چمن مصنوعی انجام شده و آنهایی که در چمن مصنوعی بازی کرده‌اند به خوبی می‌دانند که توپ با هر برخورد کوچک با زمین جهش پیدا کرده و به سمت غیر قابل پیش‌بینی‌ای می‌رود و مثل چمن طبیعی نیست که نرمی آن ضرب توپ را بگیرد و در این صحنه هم با بدشانسی فروزان توپ یک لحظه پیش از رسیدن به او به زمین خورده و پله می‌شود و گلر هم در کمتر از یک ثانیه فرصت تغییر واکنش ندارد و از بدشانسی او توپ دقیقا زیر پای مهاجم حریف فرود می‌آید.

سپیدرود به واسطه بازی در چمن مصنوعی و البته عادت کردن و خبره شدن به بازی در این مدل زمین توانسته در طول فصل جاری امتیازات زیادی از بازی‌های خانگی بگیرد و تیم‌های بزرگ و پرمهره لیگ را به دردسر بیاندازد و تراکتور هم که یک تیم با سبک بازی روی زمین است در این دیدار به وضوح به مشکل خورد. برای مثال بازیکنی مثل دژاگه که از نظر امتیاز در سایت‌های آنالیز بهترین بازیکن فصل بوده در این دیدار عملکردی ضعیف به نمایش گذاشته است.

به هر جهت ادامه این حواشی به سود تراکتورسازی نیست و در این مقطع حساس که هواداران مشتاق این تیم چشم به اندک امید باقی مانده برای قهرمانی دارند باید از واکنش‌هایی که به ضرر تیم تمام می‌شود اجتناب کرد.

حجم ویدئو: 2.79M | زمان ویدئو: 00:00:31 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم

چالکندی نام دره ای است که آب خروجی از سد دز از این محل می‌گذرد. این دره بدلیل داشتن عمق بالای آب و دیواره های بلند در دو طرف در فصل تابستان، هوایی خنک و فضایی آرامش بخش و دل نشین برای گردشگران به ارمغان می آورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • پایش اراضی کشاورزی با فناوری های هوش مصنوعی
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!