Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:35:02 GMT

2 قطار گردشگری وارد نیشابور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۷۱۱

2 قطار گردشگری وارد نیشابور شد

مشهد - ایرنا - همزمان با مراسم بزرگداشت روز ملی عطار 240 نفر با 2 قطار گردشگری برای شرکت در این مراسم روز یکشنبه وارد نیشابور شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور به خبرنگار ایرنا گفت: گلباران آرامگاه عطار، مراسم ویژه شبی با عطار و بازدید از مراکز فرهنگی و تاریخی نیشابور از برنامه های امروز مسافران قطار گردشگری این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد اسماعیل اعتمادی افزود: طرح قطار گردشگری نیشابور از سال 95 آغاز شد و در سال جاری این اولین قطار گردشگری است که وارد نیشابور شده است.
وی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال نیز با همکاری شهرداری نیشابور طرح نیشابورگردی به صورت رایگان برای علاقه مندان به بازدید از این شهر اجرا شد که در این طرح حدود یک هزار و 500 نفر از اماکن فرهنگی و تاریخی نیشابور دیدن کردند.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي قطار گردشگري نيشابور شهرستان نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون عمرانی فرماندار سرخس گفت: فعالیت قطار محلی سرخس -مشهد با روزانه ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت در ماه‌های اردیبهشت و خرداد فصل بهار امسال بر طبق برنامه اعلامی شرکت قطار‌های حومه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

سید محمد رفیعی افزود: مطابق برنامه جدید شرکت راه آهن روزانه ۲ رام قطار از مشهد به سرخس و ۲ رام قطار از سرخس به مشهد در برنامه جدید اعلامی راه آهن در روز‌های یکم و دوم اردیبهشت انجام شد.

وی بیان کرد: پیش از این و در برخی روز‌ها در فروردین برخی رام‌های قطار حذف می‌شد که  علت آن نیز کمبود لوکوموتیو یا همان دیزل قطار عنوان شده است که همین مساله مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز