Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@06:58:29 GMT

کاهش ۸۰ درصدی فلرینگ در برنامه ششم توسعه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۷۳۸

کاهش ۸۰ درصدی فلرینگ در برنامه ششم توسعه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در حاشیه بازدید دیروز وزیر اطلاعات از مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ارشد استان بوشهر و مدیران ستادی و پالایشگاه های گاز پارس جنوبی صورت گرفت، گفت: در شرایط حساس کشور در این برهه از تاریخ با توجه به تحریم های ناجوانمردانه همه دست اندرکاران و دلسوزان نظام باید دست در دست هم دهند، تا با همدلی مشکلات را پست سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، گفت: تأمین امنیت منطقه صنعتی عسلویه و کنگان امری بسیار مهم بوده که در حال حاضر به خوبی در حال انجام است.
الماسی با اشاره به حضور مردم با فرهنگ های متفاوت از نقاط مختلف کشور در این منطقه اظهار داشت: همکاری این عزیزان باعث رشد و شکوفایی پارس جنوبی شده است.
وی در ادامه تلاش های مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی را در سالیان اخیر بسیار مثبت عنوان کرد و گفت: در سیل اخیر نیز پیش بینی های مناسبی برای جلوگیری از ایجاد مخاطرات احتمالی صورت گرفت.
وی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین را توجه به مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در این منطقه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مجتمع گاز نیز در این خصوص فعالیت های مناسبی انجام داده است.
وی با بیان اینکه مطابق برنامه ششم توسعه باید در طول 5 سال 80 درصد کل فلرینگ در کشور کاهش یابد، اظهار داشت: موضوع کاهش فلرینگ در منطقه پارس جنوبی بسیار اهمیت دارد و باید به عنوان یکی از برنامه های تمام واحدهای صنعتی فعال در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.
این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت های مناسب صورت گرفته در مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه محیط زیست خواستار افزایش سرعت پروژه های کاهش فلرینگ در پارس جنوبی شد.

انتهای پیام/

169 / 20 فلرینگ برنامه ششم عسلویه پالایشگاه پارس جنوبی سکینه الماسی واحدهای صنعتی کاهش ۸۰ درصدی فلرینگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فلرینگ برنامه ششم عسلویه پالایشگاه پارس جنوبی سکینه الماسی واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طاهره صحرایی گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان برای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و پویش کاشت ۵ میلیون درخت توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همت بالایی گذاشتند.

وی افزود: جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با کاشت بیش از ۱۸۲ هزار نهال موفق شدند گام موثری در این طرح بردارند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: میزان تعهد خراسان جنوبی در پویش کاشت ۵ میلیون درخت، ۱۷۵ هزار نهال است.

صحرایی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین رتبه بندی کشوری، به همت اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان، خراسان جنوبی در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی این پویش تا اواخر اردیبهشت ماه و هفته هلال در سطح کشور ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی های تصادفات