Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  در حکم علیرضا آوائی وزیر دادگستری و رئیس کنفرانس بین المللی حقوق کودک   برای محمد مهدی تندگویان آمده است:

 نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای سیاست گذاری کنفرانس بین المللی حقوق کودک منصوب می شوید.

 امید است در پرتو عنایات الهی و هماهنگی و تعامل سازنده اندیشمندان و دستگاه های اجرایی و مراکز علمی، شاهد کنفرانسی باشکوه باشیم که بتواند موجبات ارتقای حقوق کودک را فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق دستگاه های اجرایی معاون وزارت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود