Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:30:27 GMT

گازگرفتگی گروهی از اهالی یک روستا در کجور مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۸۸۵

گازگرفتگی گروهی از اهالی یک روستا در کجور مازندران

گاز گرفتگی در مراسم ختمی در مسجد روستای دلسم بخش کجور نوشهر ۱۰ نفر را روانه بیمارستان‌های نوشهر و پول کرد.

محمد سلطان‌تویه، رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته ۱۰ زن با سنین مختلف و با علائم سردرد، سرگیجه، تهوع، تاری دید، خواب آلودگی شدید و تنگی نفس ابتدا به مرکز درمان بستر شهر پول، مراجعه و پس از دریافت کمک اولیه پزشکی، به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر اعزام و بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این تعداد یک نفر با آمبولانس و مابقی شخصاً به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردند و مورد درمان قرار گرفته و در همان ساعات اولیه مرخص شدند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر خاطرنشان کرد: با اقدامات به موقع تیم پزشکی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر، تمام مصدومان گازگرفتگی پس از بهبودی کامل از این بیمارستان مرخص شدند.

سلطان‌تویه گفت: بنا بر اظهارات شاهدین و همراهان بیماران، اتصال کپسول مایع به بخاری جهت گرم کردن فضای داخل مسجد، سهل انگاری و نقض فنی در نصب لوله بخاری از جمله دلایل بروز این سانحه بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازگرفتگي منطقه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: خبر مسمومیت سه کودک امروز به مرکز پیام هلال احمر ۱۱۲ گزارش شد و بلافاصله نجاتگران هلال احمر به محل حادثه در محور عباس آباد به کلاردشت اعزام شدند.
غلامعلی فخاری با بیان اینکه در این حادثه گازگرفتگی که ۳ کودک ۸ ماهه، ۵ ساله و ۳ ساله دچار مسمومیت شدند افزود: پس از اقدامات اولیه، کودکان برای ادامه درمان به مرکز درمانی انتقال یافتند.
او گفت:هم اکنون حال عمومی این افراد مساعد و علائم حیاتی آنها پایدار است.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • سراب گیان توسط اهالی بسته شد
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • خطر رفع شد؛ اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • نجات ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی در عباس آباد
  • افزایش ۶۴ درصدی گازگرفتگی در نوروز